خانهاخبار
سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 آلترا، گران‌ترین مدل سری نوت خواهند بود

سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 آلترا، گران‌ترین مدل سری نوت خواهند بود

درست است که با قانون جدید و لحظه‌ای دیگری شوکه شده‌ایم اما این دلیل نمی‌شود تا از جدیدترین اخبار و اتفاقات دنیای تکنولوژی عقب بمانیم و دانش خود را به‌روز نگاه نداریم.
۱۳۹۹/۴/۱۶

image

 

هنوز تا زمان معرفی جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ زمان زیادی باقی‌مانده است. همان پرچم‌دارانی که قرار است نسبت به سری نوت 10 اصلاحاتی ببینند، طراحی مشابه، حاشیه‌های یکسان اما دوربین قدرتمندتری داشته باشند.

احتمالا این نوت که چشم‌به‌راه رسیدنش هستیم چیز جدیدی به دنیای فناوری اضافه نمی‌کند اما قیمت‌های گران‌تری در مقایسه با نسل‌های قبلی خود خواهد داشت، چنانچه ریچیلیو، افشاگر ایتالیایی در توئیت خود نوشته است:

"سری نوت 20 گران‌ترین مدل نوت تا این‌ زمان خواهند بود...

(درحالی‌که ما با کُوید-19 دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، سامسونگ به نظرت این کار درستیه؟)"

افشاگر مورداطمینان محصولات سامسونگ –Ice Universe- در توئیت خود به دو قیمت اشاره‌کرده است:

"پیش‌بینی می‌شود سری نوت 20 گلکسی با برچسب‌های قیمتی ذیل وارد بازار شوند:

Note 20: 999 $

Note 20 Ultra : 1299 $

 

طبق این پیش‌بینی نوت 20 به میزان 50 دلار از نوت 10 گران‌تر است، درحالی‌که نوت 10 پلاس با قیمت 1199 دلار عرضه‌شده بود قرار است برادر تازه از راه رسیده‌اش قیمتی معادل 1299 دلار داشته باشد.

 

اگر بخواهیم مشخصات فنی سری نوت 20 را مرور کنیم باید به اسنپ‌دراگون 865+، نمایشگر 120 هرتزی LTPO و رزولوشن 2560*1440 (QHD) اشاره‌کنیم. دیگر ویژگی جذاب Note 20 Ultra امکان فعال‌سازی QHD+120Hz به‌صورت هم‌زمان است که کاربران S20 از آن محروم هستند. همچنین انتظار می‌رود با این برچسب قیمتی برای سری 20 نوت یک S Pen جدید همراه با ویژگی‌های جدیدتری شاهد باشیم.

همین‌طور شایعاتی پیرامون استفاده سامسونگ از سنسور ISOCELL Bright HM1 108MP همراه با فوکوس خودکار لیزری در آخرین سری نوت 20 به گوش می‌رسد اما برخی منابع هم از سنسور جدید برای دوربین زاویه عریض خبر می‌دهند. در باب دیگر ویژگی‌ها هم اطلاعاتی همچون حسگر ultra-wide 12MP ISOCELL Fast 2L3 1/2.55 همراه 1.4um pixels، PDAF دو-پیکسلی و پشتیبانی از WDR هوشمند وجود دارد که می‌تواند ضبط ویدئو حرکت آهسته تا 1440 فریم بر ثانیه (cropped 720p) را تضمین کند، خروجی فرمت‌های RAW 10 و RAW 8 از طریق فشرده‌سازی DPCM/PCM نیز امکان‌پذیر است.

گویا قرار است سامسونگ زوم فضایی را به 50x محدود کند، چگونه؟ جایگزینی حسگر 48 مگاپیکسلی درون دوربین پریسکوپ 13MP ISOCELL Slim 3M5 1/3 ضمن پشتیبانی از WDR (Wide Dynamic Range) . این اتفاق عملکرد دوربین را در موقعیت‌های کم روشنایی مخصوصاً هنگام زوم کردن بهبود می‌بخشد.

مطلب دیگری که به بیرون درز پیداکرده است، حذف سنسور Time of Flight و جایگزینی آن با فوکوس خودکار لیزری در سامسونگ گلکسی نوت 20 آلترا است که توانایی برطرف سازی تمام مشکلات فوکوس خودکار را دارد(البته به گفته افشاگران).

این سری از هندست‌ها قرار است طی یک رویداد در تاریخ 5 آگوست 2020 رونمایی شوند. طبق آخرین گزارش‌ها، برای سال 2021 قرار است Samsung Galaxy Note 20 Lite با تفاوت قیمتی زیادی به بازارها عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

@ahmad

۱۳۹۹/۴/۱۷
نه بابا غیر ممکنه کسی بخواد ای کارو بکنه

@ahmad

۱۳۹۹/۴/۱۷
بگو به خدا...من فک کردم ارزون ترین خواهد بود...

مجتبی

۱۳۹۹/۴/۱۶
ریجستر هم نشه فرقی نمیکنه هر کی بخواد میخره و فقط از پیامک و مکالمه استفاده نمیکنه از سایر امکانات گوشی استفاده می‌کنه حتی اینترنت ،اینترنت هم نشه از طریق وای فای هات اسپات می‌کنه به گوشی دومش