خانهاخبار
سامسونگ می‌خواهد با برخی انیمیشن‌ها حفره‌های سلفی را خلاقانه جلوه دهد

سامسونگ می‌خواهد با برخی انیمیشن‌ها حفره‌های سلفی را خلاقانه جلوه دهد

حفرهای دوربین سلفی گاها فقط نمایشگر را از چهره می‌اندازند. اما بنظر میرسد سامسونگ می‌خواهد پانچ‌های سلفی را مفید نشان دهد.
۱۳۹۹/۲/۲۰

سامسونگ در اسمارت‌فون‌هایش استفاده‌های جالبی از حفره‌های سلفی می‌کند. شما می‌توانید با Swipe کردن به سمت پایین از جلوی دوربین سلفی، اپلیکیشن دوربین را لانچ کنید. هنگامی‌که بین دوربین‌ها چرخش می‌کنید یک حلقه به دور سنسور سلفی می‌درخشد.

image

حال به نظر می‌رسد سامسونگ درصدد است تا استفاده‌های خلاقانه‌تری از پانچ سلفی داشته باشد. این شرکت کره‌ای اخیراً توسط سازمان نظارت بر مالکیت معنوی ملی چین (CNIPA) برای برخی انیمیشن‌های ارائه‌شده برای دوربین جلویی ، 5 پتنت طراحی را به دست آورده است. انیمیشن‌ها برای نمایش وضعیت برخی وظایف در جریان به کار گرفته می‌شوند.

اگر در حال ضبط یک تایم-لپس باشید یک زمان‌سنج ، دوربین را احاطه خواهد کرد. این زمان‌سنج وضعیت پیشروی را به نمایش می‌گذارد. یک اتفاق آسان و مفید که به شما در کنترل پیشرفت ضبط کمک خواهد کرد.

سامسونگ می‌توانست وضعیت دانلود را با یک انیمیشن نشان دهد. نوار وضعیت دانلود می‌توانست در ذیل یا کنار حفره قرار گیرد.

سامسونگ در الگوهای طراحی ، انیمیشن‌هایی به شکل دایره ، مستطیل، مربع و زوایای منحنی بسته به نوع حفره – تکی یا دوتایی – در جلوی دیوایس را به نمایش گذاشته است.

هرچند جدیدترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ تنها یک دوربین سلفی دارند، اما این کمپانی درگذشته گوشی‌هایی با پانچ دوگانه عرضه کرده است.

گلکسی S10 Plus مشهورترین آن است. این احتمال وجود دارد که کمپانی نسبت به عرضه گوشی‌هایی با دوربین‌های جلویی دوتایی در آینده اقدام کند.

سامسونگ می‌تواند دوربین‌های سلفی را در بخش بالای نمایشگر سمت چپ، سمت راست و یا مرکز آن قرار دهد. حفره دوربین سلفی سری گلکسی S20 در مرکز قرار دارد درحالی‌که برخی دیگر از مدل‌های گلکسی دوربین‌های سلفی خود را در سمت چپ یا راست خود به همراه دارند.

سامسونگ و انیمیشن‌های بیشتر گرداگرد حفره سلفی

مبارزه بی‌پایان بر سر تلفن‌هایی با نمایشگر تمام صفحه تغییرات بسیاری را برای نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند به همراه داشته است. از کاهش حاشیه‌ها تا معرفی ناچ و دوربین‌های بالا جهنده ، تولیدکنندگان تلفن همراه در این چند سال راه‌حل‌هایی را معرفی کرده‌اند.

ما به‌زودی وارد عصری می‌شویم که دوربین‌های سلفی در زیر نمایشگر جای می‌گیرند اما ترند امروز وجود حفره یا پانچ است. سامسونگ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان بیشترین استفاده از این ویژگی را برده است.

ازآنجاکه فناوری دوربین زیر نمایشگر به میزان کافی توسعه پیدا نکرده است، سامسونگ درصدد است تا مقداری هیجان به حفره‌های سلفی اضافه کند. تماشای انیمیشن‌های جدیدی که این غول کره‌ای برای اسمارت‌فون‌های گلکسی‌اش می‌خواهد منتشر کند باید جذاب باشد.

سامسونگ گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را طی چند ماه آتی عرضه می‌کند. امیدواریم برخی از این انیمیشن‌ها را در پرچم‌داران آینده گلکسی شاهد باشیم.

image

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مسعود

۱۳۹۹/۲/۲۰
فقط بلدن دوربین اضافه کنن جونشون در میاد یک فکری به حال سلفی بکنن.