خانهاخبار
میزو 17 نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد داشت

میزو 17 نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد داشت

شرکت میزو رسما تایید کرده است که پرچمدار بعدی آن‌ها با نام Meizu 17 از نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتزی و شارژر 30 واتی استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۲/۸

میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو ۱۹ اردیبهشت در چین معرفی می‌شوند. شرکت میزو در این روزها به انتشار مشخصات و ویژگی‌های محصولات آتی خود می‌پردازد و حالا بخشی از مشخصات اساسی میزو ۱۷ را فاش کرده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا ببینیم چه اطلاعاتی از این سری منتشر شده است.

پیش‌تر تلفنی با نام Meizu M081Q در مرجع چینی 3C رویت شده بود که گمان می‌شد همان میزو ۱۷ باشد. این مرجع گفته بود که Meizu M081Q با شارژر ۳۰ واتی عرضه می‌شود. حالا میزو تایید کرده که میزو ۱۷ از شارژر ۳۰ واتی Super mCharger استفاده خواهد کرد. به‌علاوه، این شرکت تایید می‌کند که تلفن مذکور از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

image

همان طور گفتیم، این گوشی احتمالا نسخه پیشرفته‌تری به نام میزو ۱۷ پرو دارد که گفته می‌شود شماره مدل آن M091Q است و از شارژر ۴۰ واتی استفاده می‌کند. با این حال، میزو هنوز اطلاعاتی درباره این مدل با کاربران به اشتراک نگذاشته است.

این کمپانی چینی می‌گوید میزو ۱۷ از نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. با این حساب، دستگاه یادشده اولین موبایل میزو خواهد بود که از نرخ نوسازی بیشتر از ۶۰ هرتزی برخوردار است. نمایشگر این گوشی برای دوربین سلفی از طراحی حفره‌ای بهره می‌برد. گفته می‌شود که مدل پرو نیز طراحی مشابهی خواهد داشت ولی پنل آن به سمت لبه‌ها خمیدگی دارد.

شرکت میزو قبلا تایید کرده بود که میزو ۱۷ از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه‌ای از نوع UFS 3.1 استفاده می‌کند. این گوشی قرار است حداقل در دو رنگ خاکستری و سفید عرضه شود. شایعات حاکی از آن است که سری میزو ۱۷ با قیمت پایه ۵۶۴ دلار وارد بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)