خانهاخبار
گلکسی بادز لوبیایی قابلیت حذف نویز فعال خواهد داشت

گلکسی بادز لوبیایی قابلیت حذف نویز فعال خواهد داشت

بر اساس گزارش تازه‌ای که در رسانه‌های کره‌ای منتشر شده، به نظر می‌رسد که نسل بعدی گلکسی بادز سامسونگ با قابلیت‌های جذاب خود قیمتی زیر 150 دلار خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱/۲۲

چند روز پیش اولین تصاویر از نسل جدید گلکسی بادز سامسونگ منتشر شد که محصولی به شکل لوبیا را نشان می‌داد. حالا گزارش تازه‌ای از کره منتشر شده که جزئیات جدیدی را درباره قابلیت‌های گلکسی بادز نسل بعدی فاش می‌کند. گزارش رسانه‌های کره‌ای از وجود ویژگی‌های جاه‌طلبانه‌ای در این محصول خبر می‌دهند. ظاهرا سامسونگ گلکسی بادز بعدی را با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار عرضه خواهد کرد تا این دستگاه حتی از گلکسی بادز پلاس نیز ارزان‌تر باشد.

اما به‌رغم این قیمت پایین قرار نیست با کمبود امکانات در این دستگاه روبرو باشیم. گلکسی بادز لوبیایی به نحوی به قابلیت حذف فعال نویز مجهز خواهد شد. البته با توجه به طراحی فاقد بالشتک‌های سیلیکونی معلوم نیست که سامسونگ چطور می‌خواهد این امکان را فراهم کند و کیفیت آن در مقایسه با محصولاتی مثل ایرپاد پرو چگونه خواهد بود.

در این گزارش تازه گفته شده که قیمت نسل بعدی گلکسی بادز ۱۷۰ هزار وون معادل ۱۴۰ دلار در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، اندازه گوشی‌ها ۲۸ در ۱۳ میلی متر است که سامسونگ سعی دارد آن‌ها را در ادامه فرآیند تولید این دستگاه کوچک‌تر کند. ضخامت کیس شارژر این دستگاه نیز ۲۶ میلی متر اعلام شده است. با این حساب، کیس شارژر گلکسی بادز لوبیایی کمی ضخیم‌تر از کیس شارژر ایرپاد معمولی و کمی نازک‌تر از کیس شارژر گلکسی بادز پلاس است. همچنین، ذکر شده که این دستگاه ۱۱ ساعت همر باتری خواهد داشت که احتمالا با کمک تراشه‌های اختصاصی سامسونگ میسر خواهد شد.

انتظار می‌رود که این گلکسی بادز جدید همراه با خانواده گلکسی نوت ۲۰ معرفی شود، با این حال فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اخبار دیگری پیرامون این دستگاه منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)