خانهاخبار
نسل بعدی گلکسی بادز شبیه لوبیا خواهد بود

نسل بعدی گلکسی بادز شبیه لوبیا خواهد بود

بر اساس گزارش تازه وب‌سایت WinFuture، نسل بعدی گلکسی بادز طراحی بسیار متفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی دارد و شکل آن شبیه لوبیاست. این دستگاه بالشتک سیلیکونی ندارد و احتمالا همراه با گلکسی نوت 20 به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۱/۱۷

ایرباد بیسیم فعلی سامسونگ با نام گلکسی بادز طراحی درشتی دارد که باعث می‌شود دستگاه در حین استفاده از گوش شما بیرون بزند. ولی مطابق جدیدترین شایعاتی که به‌تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که طراحی نسل بعدی گلکسی بادز با تغییرات قابل توجهی مواجه خواهد شد تا این محصول تمام رقبا را پشت سر بگذارد.

بر اساس رندرهای افشایی از سوی وب‌سایت WinFuture، نسل بعدی گلکسی بادز شکلی شبیه لوبیا خواهد داشت. این طراحی کاملا منحصر به فرد بوده و تاکنون نمونه‌ای شبیه به آن در بازار مشاهده نشده است. اسم رمز این دستگاه با توجه به طراحی آن Beans یا همان «لوبیا» در نظر گرفته شده و ظاهرا اندازه هر گوشی ۲.۸ سانتی متر است. قسمت بالایی گوشی‌ها در بخش بالایی گوش قرار گرفته و قسمت پایین صدا را به کانال گوش انتقال می‌دهد.

image

این گزارش مدعی است که گلکسی بادز جدید سامسونگ دو بلندگو برای صداهای زیر و میانه یا بم دارد و کانالی بیرونی روی آن قرار گرفته که شبیه ساب‌ووفر عمل می‌کند تا کیفیت صدا را بهبود ببخشد. این دستگاه بالشتک سیلیکونی ندارد، در نتیجه نباید منتظر وجود قابلیت حذف صدای پس‌زمینه یا حذف نویز باشیم.

با توجه به این که گلکسی بادز حاضر در تصاویر هنوز در مرحله توسعه و به‌لحاظ فنی در فاز آزمایش ارزیابی مهندسی (EVT1) قرار گرفته، این احتمال وجود دارد که در آینده تغییرات زیادی در آن اعمال شود. این گزارش مدعی است که سامسونگ احتمالا نسل بعدی گلکسی بادز را در حوالی تابستان یا پاییز معرفی خواهد کرد تا این محصول همراه با سری گلکسی نوت ۲۰ به بازار بیاید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)