خانهاخبار
ردمی K30 پرو رسما 5 فروردین معرفی می‌شود

ردمی K30 پرو رسما 5 فروردین معرفی می‌شود

ردمی K30 پرو قرار است رسما در تاریخ 5 فروردین به بازار معرفی شود. این گوشی احتمالا از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده می‌کند و توانسته امتیاز بالایی را در بنچمارک آنتوتو ثبت کند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

معاون ارشد شیائومی، وانگ شیائویان، اخیرا در پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو گفته بود که ردمی K30 پرو پیش از معرفی سری هوآوی P40 رونمایی می‌شود. این شرکت چینی حالا رسما تایید کرده که موبایل آن‌ها قرار است در تاریخ ۵ فروردین از راه برسد. انتظار داریم که این گوشی از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند.

image

پوستر رونمایی از تاریخ معرفی ردمی K30 پرو اطلاعات خاصی ارائه نمی‌کند. اما می‌دانیم که این گوشی نسخه پیشرفته ردمی K30 5G است که از ابتدای سال جدید میلادی در بازارهای چینی عرضه شده بود.

ردمی K30 پرو احتمالا دو نسخه خواهد داشت: یک نسخه استاندارد و یک نسخه به نام ردمی K30 پرو 5G زوم ادیشن. نسخه دوم به احتمال زیاد از لنز تله‌فوتو و لرزشگیر نوری استفاده می‌کند. البته هر دو نسخه این گوشی دوربین چهارگانه‌ای خواهند داشت که لنز اصلی آن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی است.

image

این شرکت همزمان با رونمایی از تاریخ معرفی ردمی K30 پرو، نتیجه بنچمارک آنتوتوی این دستگاه را به اشتراک گذاشته که دستیابی به امتیاز ۶۱۰٫۲۹۶ را نشان می‌دهد. مدیر برند ردمی، لو ویبینگ، می‌گوید ردمی K30 پرو جانشین ردمی K20 پرو خواهد شد که پارسال با عنوان «پرچمدار واقعی» به بازار آمد. او می‌گوید ردمی K20 پرو نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده و حالا توسط بیش از ۵ میلیون کاربر استفاده می‌شود.

ردمی K30 پرو 5G نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. زیر پنل این گوشی حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. در رندر رسمی این موبایل که اخیرا توسط شیائومی منتشر شده، قاب عقب ردمی K30 پرو را می‌بینیم که با رندرهای قبلی مطابقت دارد.

رندر جدید ردمی K30 پرو دستگاهی با بدنه شیشه‌ای و قاب طیف‌دار را نشان می‌دهد. در بالای بدنه جک ۳.۵ میلی متری هدفون و بخش مربوط به دوربین سلفی پاپ‌آپ دیده می‌شود. علاوه بر این حفره دیگری پیداست که می‌تواند مربوط به سنسور فروسرخ باشد.

در مرکز بخش بالایی قاب عقب دوربینی با ماژول دایره‌ای را می‌بینیم که میزبان چهار لنز است. در مرکز این ماژول عبارت 64MP نوشته شده که اشاره‌ای به لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی است. ردمی K30 5G معمولی هم دوربینی چهارگانه داشت اما ماژول آن از چینش عمودی استفاده کرده بود. زیر ماژول دایره‌ای این دستگاه فلش LED نیز قابل مشاهده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱۲/۲۸
در benchmark geekbench چه امتیازی گرفته به نظرم antutu اجحاف داره میکنه در مورد موبایل ها

Melodi1733

۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سلام ادمین محترم
اطلاع دارین که نسخه استاندارد OLED, اسکنر زیر صفحه نمایش و 5G داره؟