خانهاخبار
CES 2020: نجات یافتگان سکته مغزی، می توانند در مرکز توانبخشی این نمایشگاه شرکت کنند

CES 2020: نجات یافتگان سکته مغزی، می توانند در مرکز توانبخشی این نمایشگاه شرکت کنند

گجت مخصوص هوشمند Neofect در نمایشگاه CES 2020 به نجات یافتگان سکته مغزی کمک می‌کند تا پاها، حالت تعادل و وضعیت بدن خود را احیا کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

صفحه‌ای که در نمایشگاه CES 2020 توجه برخی افراد را به خود جلب کرده است، محصول شرکت Neofect است و به افرادی که از سکته مغزی نجات یافته‌اند، کمک می‌کند تا پاها، حالت تعادل و وضعیت بدن خود را احیا کرده و به این ترتیب، مراحل اولیه شرکت در یک مرکز توانبخشی را تجربه کنند. این صفحه هوشمند که Neofect Smart Balance نام دارد، آخرین محصولی است که در حوزه سلامت جسمی تولید و ارائه شده است.

image

 

طبق اعلام مرکز کنترل و مبارزه با بیماری‌های کشور آمریکا، در هر 40 ثانیه، یک نفر به سکته مغزی دچار می‌شود و هر سال، حدود 500 هزار نفر به مراکز توانبخشی مراجعه می‌کنند تا با آسیب‌های ناشی از سکته مغزی مبارزه و وضعیت بدنی خود را بهبود بخشند. روند درمان این قبیل بیماری‌های بسیار خسته کننده و ملال آور است، از همین رو موسسه Neofect در تلاش است تا از طریق حرکات سرگرم کننده، روند درمانی بیماران را به انجام برساند.

به وسیله Neofect Smart Balance می‌توانید از طریق انجام بازی‌های مختلف، روند درمانی خود را پیگیری کنید. در یکی از این بازی‌ها، شما باید پاهای خود را متناسب با ریتم آهنگ، بالا و پایین بیاورید. در بازی دیگری، شما باید یک بند چرمی مجهز به سنسور را دور سینه خود بسته و به کمک نمایشگری که روبروی شما قرار دارد، هواپیمای در حال حرکتی را کنترل کنید.

آقای اسکات کیم مدیر عامل و موسس Neofect در این باره می‌گوید:

افرادی که از سکته مغزی نجات یافته‌اند، می‌توانند به کمک این تمرین‌ها که به نوعی سرگرمی هم برای آنها به حساب می‌آید، روند درمانی خود را طی کرده و اوضاع بدنی خود را بهبود بخشند.

image

 

در نمایشگاه CES 2018، شرکت Neofect از محصول جدید خود با نام NeoMano رونمایی کرد. این محصول شامل یک دستکش چرمی بود و به افرادی که دست آنها در اثر سکته از کار افتاده بود، کمک می‌کرد تا با باز و بسته کردن مشت، روند بهبودی کامل دستان خود را دنبال کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)