خانهاخبار
دلیل انتخاب رنگ Midnight Green برای آیفون 11 پرو مشخص شد!

دلیل انتخاب رنگ Midnight Green برای آیفون 11 پرو مشخص شد!

تیم کوک در مصاحبه‌ای با Nikeei، دلیل انتخاب رنگ میدنایت گرین برای آیفون 11 پرو و مدل مکس آن را شرح داد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

همان طور که می دانید، آیفون 11 پرو و 11 Pro Max را می‌توان اولین آیفون‌هایی دانست که با رنگ Midnight Green یا سبز تیره عرضه شدند. تیم کوک، مدیر عامل کمپانی اپل در مصاحبه‌ای با منبع ژاپنی Nikkei، دلیل به وجود آمدن و انتخاب این رنگ را توضیح داد.

کمپانی Seiko Advane که از سال 19560 شروع به فعالیت کرده، همکاری خود با شرکت اپل را از سال 2011 آغاز کرده است. البته در ابتدای کار، سیگو ادونس نتوانست مطابق انتظارات مدیران اپل پیش برود. اما بعد از 4 سال تلاش، تحقیق و توسعه، آن ها موفق شدند تا جوهر سیاه را برای آیفون‌ها تولید کنند.

تیم کوک اوایل این ماه با حضور در مقابل یک تانک بزرگ که حاوی جوهر سبز رنگ بود، به این موضوع اشاره کرد که جوهز سبز رنگ یاد شده، به کمک مواد اولیه فوق العاده با کیفیت تولید شده است.

image

یوکینوری کابه، مدیر فروش Seiko Advance در اظهارات خود، این نکته را خاطر نشان کرد که جوهر سبز رنگ که منبع اصلی تولید رنگ میدنایت گرین بوده، از دقت رنگ و درجه سختی بالایی برخوردار است. بد نیست بدانید که سیکو ادونس، مسئولیت تولید Midnight Green را تنها بر عهده نداشته و رنگ‌های گلد، خاکستری فضایی و نقره‌ای نیز توسط این کمپانی تولید شده است.

تیم کوک اوایل این ماه، در صفحه شخصی توییتر خود در مورد Seiko Advance چنین گفت:

سیکو ادونس را می‌توان به عنوان یکی از همکاران قدر و با کیفیت کمپانی اپل به حساب آورد. با تشکر بسیار زیاد از تلاش‌های این شرکت، رنگ‌های تولید شده برای آیفون 11 پرو و مدل مکس، فوق‌العاده جذاب و دلربا هستند.

آقا کابه در پایان سخنان خود، در مورد کمپانی اپل چنین گفت:

ما از همکاری با اپل بسیار خوشحالیم. مهم نیست که شما شرکت بزرگ یا کوچکی داشته باشید. اگر بتوانید تکنولوژی پیشرفته و کالاهای با کیفیت تولید کنید، می‌توانید روی همکاری با کمپانی اپل حساب باز کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mahdi

۱۳۹۸/۱۰/۱۰
متن چه ربطی به عنوان داشت انصافا؟