خانهاخبار
میزو در سال 2020 حداقل چهار پرچمدار 5G معرفی می‌کند

میزو در سال 2020 حداقل چهار پرچمدار 5G معرفی می‌کند

مدیر ارشد فناوری میزو اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این شرکت می‌خواهد در سال 2020 حداقل چهار پرچمدار مجهز به فناوری 5G روانه بازار کند.
۱۳۹۸/۱۰/۳

میزو در چند سال اخیر شرایط خوبی در بازار تلفن‌های هوشمند نداشته است. سهم بازار این شرکت به خاطر رقابت در دنیای موبایل سال به سال رو به کاهش بوده و حالا این کمپانی به فناوری 5G چشم دوخته تا با کمک نسل جدید ارتباطات بتواند توفیقی در جلب توجه کاربران داشته باشد.

مدیر ارشد فناوری میرو، لیانگ دانگ‌مینگ، اخیرا در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرده است. لینگ از مهندسان کارکشته میزو است که در سال ۲۰۰۳ به این شرکت پیوسته و در حال حاضر رئیس گروه تحقیق و توسعه این کمپانی است. او می‌گوید میزو هنوز امیدوار است که بتواند برند خود را به یکی از برترین برندهای بازار تبدیل کند.

آقای دانگ‌مینگ اظهار دارد که این شرکت پس از تجربه چند استراتژی مختلف در چند وقت اخیر، حالا تمرکز خود را برای سال ۲۰۲۰ روی موبایل‌های 5G قرار داده است. او متذکر می‌شود که میزو اکنون بر عرضه تلفن‌های هوشمندی تمرکز دارد که از ترندهای اصلی بازار تبعیت می‌کنند. این اتفاق بزرگ‌ترین تغییر استراتژی در محصولات میزو خواهد بود، چرا که این شرکت در چند سال اخیر علی‌رغم تلاش سایر کمپانی‌ها برای استفاده از شیوه‌های مختلف طراحی و ناچ، الگوی طراحی خود را ثابت و متقارن نگه داشته است.

مدیر ارشد فناوری میزو می‌گوید دلیل این که آن‌ها هنوز موبایلی با فناوری 5G عرضه نکرده‌اند این است که منتظر عرضه عمومی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بوده‌اند. این شرکت قصد داشته به جای مودم جداگانه X50 از مودم یکپارچه X55 استفاده کند، چون این مودم تجربه بهتر و منسجم‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند.

از دیدگاه لیانگ دانگ‌مینگ، ۲۰۱۹ اولین سال فعالیت 5G بود و اکثر محصولات این حوزه هنوز در فاز آزمایشی قرار داشتند. ولی ۲۰۲۰ به نخستین سال عرضه تجاری و گسترده 5G بدل می‌شود. او معتقد است که تلفن‌های 5G میزو از اولین محصولاتی خواهند بود که با اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار می‌آیند. دانگ‌مینگ می‌گوید:

اولین گروه از پروتوتایپ‌های ما آماده شده‌اند و ما به طور مشترک با کوآلکام و سایر قطعه‌سازان مشغول رفع مشکلات موجود هستیم. این فرآیند نسبتا روان انجام می‌شود و تولید انبوه می‌تواند مستقیما از سه‌ماهه نخست سال آینده آغاز گردد.

میزو در نظر دارد که در سال ۲۰۲۰ حداقل ۴ پرچمدار 5G و چندین محصول هوشمند خانگی، هدست AR/VR و سایر محصولات زیستی مجهز به 5G معرفی کند. دانگ‌مینگ اطلاعات بیشتری درباره مشخصات موبایل‌های 5G این شرکت منتشر نکرده اما اظهار داشته که نوآوری در زمینه لنزها، رابط کاربری و صفحه نمایش از اصلی‌ترین نقاط قوت محصولات این شرکت خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)