خانهاخبار
ویدیوی تبلیغاتی گلکسی A51 طراحی و مشخصات این دستگاه را تایید می‌کند

ویدیوی تبلیغاتی گلکسی A51 طراحی و مشخصات این دستگاه را تایید می‌کند

گلکسی A51 چند روز دیگر معرفی می‌شود، اما به‌تازگی ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی از این تلفن هوشمند لو رفته که تصاویر و مشخصات افشایی قبلی را در خصوص این گوشی تایید می‌کند.
۱۳۹۸/۹/۱۹

شعبه ویتنام سامسونگ ۱۲ دسامبر مصادف با ۲۱ آذر عضوی از خانواده جدید گوشی‌های سری گلکسی A 2020 را به ما معرفی خواهد کرد. قبلا در تصاویر تبلیغاتی مشخص شده بود که عضو جدید این خانواده از نمایشگری استفاده می‌کند که دوربین سلفی آن در حفره‌ای در مرکز بخش بالایی گوشی قرار گرفته است. حالا ویدیوی تبلیغاتی تازه‌ای از گلکسی A51 لو رفته که طراحی، مدل‌های رنگی و بخشی از مشخصات این تلفن هوشمند را مشخص می‌کند.

در ویدیوی تبلیغاتی افشایی گلکسی A51 قاب پشتی این موبایل دارای الگوی ریتمیکی است که در چهار رنگ آبی، مشکی، سفید و صورتی به بازار می‌آید. تصویر زیر که از این ویدیو تهیه شده به خوبی نشان می‌دهد که گلکسی A51 ماژول دوربینی به شکل مستطیل دارد که لنزهای آن دارای چینشی شبیه حرف L است. البته در کنار چهار لنز اصلی این دستگاه یک فلش LED نیز مشاهده می‌شود.

image

در قاب پشتی گلکسی A51 اثری از حسگر اثر انگشت فیزیکی نیست، بنابراین به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند هم قرار است مثل گلکسی A50 و گلکسی A50s حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای داشته باشد.

گلکسی A51 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع آمولد با طراحی Infinity-O دارد که آن را شبیه گلکسی نوت ۱۰ کرده است. رزولوشن این صفحه +FHD است و همان طور که گفتیم بالای آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین چهارگانه عقب گلکسی A51 شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی است. این دستگاه انرژی خود را از طریق یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گلکسی A51 از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده می‌کند. این دستگاه همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. گلکسی A51 احتمالا از شارژ سریع ۱۵ واتی هم پشتیبانی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه به صورت پیش‌فرض از One UI 2.0 استفاده کند که از روی اندروید ۱۰ ساخته شده است. علاوه بر ویتنام، هند نیز از بازارهای هدف گلکسی A51 در نظر گرفته می‌شود، با این حال هنوز هیچ صحبتی راجع به قیمت این دستگاه به میان نیامده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۳۹۸/۹/۱۹
جز طراحی چه فرقی با A50s داره؟