خانهاخبار
مینگ-چی کو: فروش آیفون 11 بیشتر از انتظار بوده و مردم رنگ‌های جدید را دوست دارند

مینگ-چی کو: فروش آیفون 11 بیشتر از انتظار بوده و مردم رنگ‌های جدید را دوست دارند

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر امور اپل، در یادداشتی اعلام کرده که فروش آیفون 11 بیشتر از حد انتظار بوده و مصرف‌کنندگان نسبت به رنگ‌های جدید آیفون‌های 2019 اقبال مناسبی از خود نشان داده‌اند.
۱۳۹۸/۶/۲۵

تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، مینگ-چی کو، روز گذشته با انتشار گزارشی اعلام کرد که معتقد است میزان سفارشات آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو بیشتر از حد انتظار بوده است. کو می‌گوید مردم اقبال خوبی نسبت به رنگ‌های جدید آیفون‌ها نشان داده‌اند و سبز نیمه‌شب برای آیفون ۱۱ پرو و سبز و بنفش برای آیفون ۱۱ از مدل‌های پرطرفدار نسل جدید پرچمداران اپل هستند. او همچنین متذکر شد که به موجب مشکلات تولید قاب شیشه‌ای مدل سبز نیمه‌شب، موجودی این نسخه با محدودیت‌هایی مواجه شده است.

کو می‌گوید میزان تقاضا برای آیفون ۱۱ پرو در آمریکا بیشتر بوده، در حالی که چینی‌ها توجه بیشتری نسبت به آیفون ۱۱ نشان داده‌اند. شرکت TF Securities که کو تحلیل‌گر ارشد آن است، با توجه به نشانه‌های مثبت موجود تخمین می‌زند که میزان فروش آیفون‌های جدید در سال ۲۰۱۹ چیزی حدود ۷۰ تا ۷۵ میلیون دستگاه باشد.

مینگ-چی کو باور دارد که برنامه‌های تعویض آیفون‌های قدیمی با آیفون‌های جدید و طرح تقسیط بدون بهره باعث ترغیب هر چه بیشتر مصرف‌کنندگان به خرید مدل‌های جدید آیفون می‌شود.

image

اپل امسال از محرک‌های زیادی برای افزایش فروش آیفون استفاده کرده و نه تنها با افزودن رنگ‌های جدید به پرچمداران خود قصد جلب توجه مصرف‌کنندگان را داشته، بلکه با تعیین قیمت ۶۹۹ دلاری برای آیفون ۱۱ امکانات جذابی مثل دوربین ثانویه فوق عریض، باتری قوی‌تر و پشتیبانی از 4K را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این گزارش می‌گوید نحوه قیمت‌گذاری آیفون ۱۱ باعث شده این دستگاه گزینه مناسبی برای دارندگان آیفون ۶، آیفون ۶ اس و آیفون ۷ باشد.

آیفون ۱۱ از حالت تصویربرداری شبانه، قابلیت فیلمبرداری با رنج پویای گسترده به صورت 4K 60fps، تراشه A13 با توان عملکردیِ ۲۰ درصد سریع‌تر، دوام بیشتر و مقاومت در برابر آب برخوردار است.

پیش‌خرید آیفون‌های جدید اپل از روز جمعه آغاز شده و عرضه آن‌ها از جمعه ۲۹ شهریور انجام خواهد پذیرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)