خانهاخبار
توییک جیلبریک: با Lisa، نوتیفیکیشن های خود را دگرگون کنید

توییک جیلبریک: با Lisa، نوتیفیکیشن های خود را دگرگون کنید

توییک رایگان Lisa که مخصوصل آیفون هایی با نمایشگر OLED طراحی شده، نحوه نمایش نوتیفیکیشن ها روی لاک اسکرین را با تحولی عظیم روبرو می کند.
۱۳۹۸/۲/۲۲

همان طور که می دانید، اپل از آیفون X به سمت نمایشگرهای OLED رفت. اتفاقی که مدت ها طرفداران اپل به دنبال آن بودند. اما از آن زمان تا به حال، اتفاق خاصی که به نمایشگرهای OLED وابسته باشد، در دنیای اهالی کوپرتینو و طرفداران آن رخ نداده است. به همین دلیل برنامه نویسان خوش ذوق که در حوزه جیلبریک فعال می کنند، دست به طراحی توییک های مختلفی زده اند که به کمک آنها، می توانید استفاده های زیادی از نمایشگر OLED آیفون ها ببرید.

به عنوان آخرین مورد، می توان به توییک رایگان Lisa اشاره کرد. با نصب این وتییک، می توانید نحوه نمایش نوتیفیکیشن ها در صفحه لاک اسکرین آیفون هایی با نمایشگر OLED را دگرگون کنید. از جمله قابلیت های توییک Lisa می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان نمایش نوتیفیکیشن با بکگراند مشکی روی نمایشگر OLED آیفون ها
  • امکان شخصی سازی نوتیفیکیشن ها (محدود کردن آنها در مورد نمایش داده شدن یا نشدن)
  • امکان شخصی سازی انیمیشن ها و نحوه رفتار این توییک

بعد از نصب توییک Lisa، با تنظیمات آن که به اپلیکیشن Settings اضافه می شود، روبرو می شوید. در این قسمت شما می توانید موارد زیر را اعمال کنید:

  • فعال یا غیر فعال کردن توییک
  • شخصی سازی عملکرد توییک
  • شخصی سازی انیمیشن های توییک
  • امکان مشاهده پیش نمایش نوتیفیکشن ها جهت اعمال نهایی تغییرات
  • امکان ریست کردن تنظیمات به حالت پیش فرض

بعد از تنظیم تغییرات مورد نیاز، باید روی Apply که در بالاترین قسمت تنظیمات قابل مشاهده است، ضربه بزنید تا اعمال شوند.

image

 

اگر از توییک Lisa استافده کنید، مطمئنا پیش خود این فکر را خواهید کرد که چرا اپل از چنین امکاناتی در آیفون های جدید خود که به نمایشگر OLED مجهز هستند، استفاده نمی کند!

توییک Lisa با کلیه محصولات مبتنی بر آی او اس 11 و 12 به صورت کامل سازگار است. در صورت تمایل، می توانید توییک Lisa را به صورت رایگان از سورس شخصی برنامه نویس نصب کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)