خانهاخبار
تماشا کنید؛ تصاویر رندر باکیفیت از آیفون 11 اپل

تماشا کنید؛ تصاویر رندر باکیفیت از آیفون 11 اپل

تصاویر رندر باکیفیتی از آیفون 11 منتشر شده است که این پرچمدار 2019 اپل را با دوربین سه گانه اصلی و پورت ارتباطی لایتنینگ نشان می‌دهد
۱۳۹۸/۲/۷

روز گذشته استیو همرستوفر، افشاگر معروف، تصاویر رندری باکیفیتی را منتسب به پرچمدار آینده اپل منتشر کرد.

آیفون 11 احتمالا شبیه به آیفون 10 اس و آیفون 10 خواهد بود

این تصاویر رندری تازه، آیفون جدیدی را با طراحی ظاهری مشابه گذشته به نمایش می‌گذارند. به نظر می‌رسد که نسل تازه پرچمداران آیفون باز هم از پنل نمایش اولد به همراه حاشیه‌های بسیار باریک و بریدگی ناچ بهره می‌برند.

در خلال ماه‌های اخیر بارها شایعه شد که پرچمدار 2019 اپل احتمالا ناچ کوچکتری خواهد داشت. درواقع یکی از پروتوتایپ‌های این گوشی که چندی پیش فاش شد هم ناچ کوچکی در پنل نمایش خود داشت و باعث شد این شایعه بیشتر قوت پیدا کند. از طرفی اگر این تصاویر رندر تازه صحت داشته باشند، به این معنی است که غول تکنولوژی کوپرتینویی تصمیم گرفته از همان روند قبلی طراحی در توسعه آیفون 11 خود بهره بگیرد.

البته ناچ در این تصاویر تاحدودی کوچک شده است. علاوه بر این به نظر می‌رسد که حاشیه‌های نواری هم باریک‌تر شده باشند؛ اما این تغییرات به قدری جزئی هستند که تشخیصشان کمی دشوار است.

 

آیفون 11 هم مانند آیفون 10 اس و آیفون 10 با پنل نمایش 5.8 اینچی توسعه پیدا می‌کند. آیفون 11 مکس هم از نظر ظاهری شبیه به آیفون 11 اما کمی بزرگتر با پنل نمایش 6.5 اینچی معرفی خواهد شد.

دوربین سه گانه اصلی

در ژانویه هم تصویر شماتیک منتسب به آیفون 11 با دوربین اصلی سه گانه فاش شد. حالا در این تصاویر تازه شاهد طراحی ماژول مربعی در گوشه بالای پنل پشتی هستیم که در آن سه لنز به همراه فلش تعبیه شده است.

انتظار می‌رود ستون سمت چپ این ماژول را لنزهای اصلی و تله فوتوی 12 مگا پیکسلی تشکیل دهد. در حال حاضر نمی‌دانیم لنز سوم از کدام نوع در نظر گرفته می‌شود اما احتمالا قابلیت بزرگنمایی هم در این ماژول بدون تغییر باقی خواهد ماند.

درباره لنز سوم تنها حدسیاتی وجود دارد. گفته می‌شود که اپل قصد دارد به تقلید از گلکسی اس 10، V40 ThinQ و P30 Pro، هر دو گوشی آیفون 11 و آیفون 11 مکس خود را به لنز زاویه باز 12 مگا پیکسلی مجهز کند.

در کنار این موارد، شایعه شده است همه آیفون‌های 2019 اپل به جای لنز 7 مگا پیکسلی به دوربین سلفی 12 مگا پیکسلی مجهز خواهند شد.

پورت لایتنینگ دوباره برمی‌گردد

در تصاویر رندر پیش رو، به جای پورت USB Type-C شاهد تعبیه پورت ارتباطی لایتنینگ هستیم. پیش از این شایعه شده بود که اپل قصد دارد آیفون‌های امسال را به پورت USB-C مجهز کند اما تصاویر پیش رو این احتمال را رد می‌کنند.

جانشین آیفون 10 اس همچنین از باتری 3189 تا 3322 میلی امپر ساعتی بهره می‌برد. بدین ترتیب ضخامت بدنه نسبت به نسل فعلی کمی افزایش پیدا می‌کند، اما آنچه در این تصاویر به نمایش درآمده تنها 0.1 میلی متر ضخیم‌تر است.

در آخر شایان ذکر است که احتمالا دکمه بی‌صدا کردن هم در آیفون 11 دچار تغییراتی می‌شود. این دکمه در تصاویر پیش رو به شکل اسلایدی طراحی شده است که به طور عمودی روی فریم جابجا می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

محمد حسین

۱۳۹۸/۲/۱۰
اقا سجاد ناراحت نشو مگه اپل چیه که ینفر بگه دارم فکر میکنی دروغ میگه والا الان هر کی میبینی یه ایفون دستشه بلدم نیست باهاش کار کنه حتی با حقوق 2و3 میلیون چون اونام مثل شما فکر میکنن تمام رویاهاشون با این برند محقق میشه حالا چون منفی گفته به تعصبت بر خورده

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱۰
طراحی دوربینش محل‌ِ اِشکاله?
مثل زِگیل که چسبیده به سطح پوست

سیامک

۱۳۹۸/۲/۹
با اینکه زیاد از آیفون خوشم نمیاد . فکر نکنم همچین طرح مضخرفی بزنه
شما از چه منابعی استفاده می کنید به نظر معتبر نیست این رندرینگ . حتی رندرشم آماتوره

mahdi

۱۳۹۸/۲/۹
اگه این باشه که احتمالا نزدیک به همینه :چون اپل همیشه چو میندازه تا همه نگاه هارو رو خودش جمع کنه، ب نطر من طراحی دوربین سه گانه خیلی تو ذوق میزنه حتی اگه خیلی با کیفت باشه

سجاد

۱۳۹۸/۲/۹
منم یه پورشه خوش رنگ داشتم..یه روز تخت گازباهاش میرفتم که یه درخت اومدجلوم...خداروشکر پام گیرکردبه پتووازخواب بیدار شدم