خانهاخبار
سامسونگ رسما اعلام کرد که کار سری گلکسی J تمام شده است

سامسونگ رسما اعلام کرد که کار سری گلکسی J تمام شده است

سامسونگ امروز با انتشار ویدیویی که به تبلیغ دو محصول جدید از سری گلکسی A این شرکت می‌پردازد، اعلام کرد که کار سری گلکسی J تمام شده و سری A ادامه‌دهنده راه آن خواهد بود.
۱۳۹۸/۱/۲۱

سامسونگ که تا این جای سال ۲۰۱۹ تعدادی دستگاه جدید از سری گلکسی A معرفی کرده، امروز به صورت رسمی گفت که تلفن‌های ارزان قیمت‌تر این سری همان دنباله سری گلکسی J هستند، ولی کار سری J دیگر تمام شده است.

کلیپی که توسط اکانت شعبه مالزی سامسونگ منتشر شده، در واقع تبلیغی برای گلکسی A30 و گلکسی A50 است که هر دو در حال حاضر در منطقه آسیا-اقیانوسیه در دسترس قرار دارند. گوشی‌های سری گلکسی A که گفته می‌شود «برای عصر زندگی ساخته شده‌اند» تلفن‌هایی با مشخصات میان‌رده را وارد بازار موبایل‌های مقرون به صرفه می‌کنند.

این دستگاه‌ها باتری بزرگی دارند که می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. سری گلکسی A (به جز A10) دارای دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه هستند و چهار مورد از آن‌ها از لنزهایی استفاده می‌کنند که دیافراگم عریض دارند. فناوری دیگری که در این ویدیو به آن اشاره می‌شود نمایشگر سوپر آمولد است که البته باز هم A10 از آن بهره نمی‌برد.

تاکنون گلکسی A10، گلکسی A20، گلکسی A30، گلکسی A40، گلکسی A50 و گلکسی A70 معرفی شده‌اند اما هنوز باید منتظر گلکسی A80 باشیم. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای طراحی کشویی است که به لطف حالت چرخنده‌ای که برای آن در نظر گرفته شده، می‌تواند دوربین عقب را به عنوان دوربین جلو در اختیار شما قرار دهد. سامسونگ قرار است ۲۱ فروردین رویدادی برگزار کند که احتمالا برخی از این دستگاه‌ها در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۴
بیسواد ترین افراد همین هنگاوری فن ها هستن که با کوچکترین تبلیغی گمراه میشن و در زمینه گوشی و فناوری هیچی بارشون نیس

alireza

۱۳۹۸/۱/۲۱
سری J سامسونگ عالی بودن
اما سری M واقعا سامسونگ کیفیت رو فدای قیمت کرده و واقعا انتظار کیفیت سری j ر و از سری M نداشته باشید .

مهمان

۱۳۹۸/۱/۲۱
از نظر کلی این سریهای A و J خیلی تفاوت مهمی باهم ندارند. بیشتر جنبه تبلیغاتی و بازاریابی داره تا مسائل فنی و تکنیکی.

Genius Man

۱۳۹۸/۱/۲۱
اعتراف به یک شکست بزرگ!
قصه سامگند و طرفداران ایرانیش مثل یکی از قصه های ملا نصرالدین میمونه که خودتون برید آن را دریابید خخخخخخ