خانهاخبار
عنوان The Last Of Us Part 2 احتمالا در آبان ماه سال ۹۸ عرضه شود

عنوان The Last Of Us Part 2 احتمالا در آبان ماه سال ۹۸ عرضه شود

بنابر گزارش یک وبسایت خرده فروشی، سونی برنامه دارد که عنوان The Last Of Us Part 2 را در آبان ماه سال ۹۸ عرضه کند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۲

به سادگی می‌توان گفت که عنوان The Last Of Us Part 2 یکی از مورد انتظار ترین بازی‌ها در میان بازی‌کنان است. ناتی داگ این عنوان را برای اولین بار درطی مراسم PSX 2016 به نمایش گذاشت و اگرچه از آن زمان شاهد یک تریلر و یک گیم‌پلی از این عنوان بودیم، اما جزییات دیگری از جمله تاریخ انتشار The Last Of Us Part 2 منتشر نشده است. حال یک وبسایت خرده فروشی بازی‌های ویدیویی اعلام کرده است که این بازی در آبان ماه سال ۹۸ منتشر خواهد شد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

image

اگرچه نمی‌توان صحت این موضوع را تایید یا تکذیب کرد، اما تا بحال صحبت‌های زیادی راجب عرضه The Last Of Us Part 2 در سال ۲۰۱۹ به میان آمده است. چندی پیش بود که یکی از نویسنده‌های سابق وبسایت IGN در توییتی اعلام کرد که این بازی قطعا در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. سازنده موسیقی بازی نیز یعنی آقای گوستاوو سانتائولایا هم پیش از این اعلام کرده بود که The Last Of Us Part 2 به زودی منتشر خواهد شد. حتی خود سونی نیز بارها، این عنوان را در کنار عناوین سال ۲۰۱۹ نشان داده است. حالا وبسایت LAWGAMERS ادعا داشته که سونی قرار است عنوان محبوب The Last Of Us Part 2 را در تاریخ سوم آبان ماه سال ۱۳۹۸ برای کنسول بازی پلی استیشن ۴ عرضه کند. 

وبسایت آمازون نیز چندی پیش یک تاریخ عرضه را اعلام کرده بود، اما آن تاریخ بشدت غیر واقعی می‌رسید، اما برخلاف آمازون، تاریخ عرضه اعلام شده توسط وبسایت LAWGAMERS بیشتر به واقعیت نزدیک است. در نظر داشته باشید که سونی علاوه بر بازی The Last Of Us Part 2، سه عنوان بزرگ دیگر را هم در برنامه دارد. در صورتی که همه این عناوین در سال ۲۰۱۹ عرضه شوند، می‌توان به این موضوع پی برد که احتمالا کنسول نسل بعدی سونی تا قبل از سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد شد، چراکه گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره داشتند که سونی قصد دارد عناوین اواخر نسل هشتم خود را به طور میان نسلی برای کنسول‌ بازی PS5 نیز عرضه کند. به هرحال باید انتظار داشت که درطی چند ماه آینده، ناتی داگ جزییات بیشتری از The Last Of Us Part 2 را با ما در میان بگذارد. نظر شما چیست؟ شما منتظر کدام عنوان هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)