خانهاخبار
به دوست خود یک ماه اشتراک رایگان اپل موزیک هدیه دهید

به دوست خود یک ماه اشتراک رایگان اپل موزیک هدیه دهید

اپل به تازگی با ارسال یک نوتیفیکیشن این امکان را برای شما فراهم کرده تا به یکی از دوستانتان یک ماه اشتراک رایگان سرویس اپل موزیک هدیه دهید.
۱۳۹۷/۱۱/۲۹

هفته گذشته نوتیفیکیشنی از طرف اپل موزیک برای مشتریان این سرویس ارسال و به آن‌ها پیشنهاد داده شد تا یک دوره سه ماهه آزمایشی دیگر داشته باشند. حالا این شرکت نوتیفیکیشن دیگری ارسال و به کاربران خود پیشنهاد داده تا یک ماه اشتراک رایگان اپل موزیک را به یکی از دوستان خود هدیه دهند.

اگر روی این نوتیفیکیشن تپ کنید صفحه‌ای باز می‌شود که می‌توانید یک لینک ثبت نام برای کسانی که کاربران این سرویس نیستند بفرستید. اپل متذکر می‌شود که این لینک فقط برای یک نفر در دسترس است. اگر شخص مورد نظر شما از دوره سه ماهه آزمایشی خود استفاده کرده باشد، این هدیه به او کمک می‌کند تا یک ماه دیگر هم بتواند به طور رایگان از اپل موزیک استفاده کند. اگر مخاطب شما تا به حال از اپل موزیک استفاده نکرده باشد، در مجموع می‌تواند چهار ماه به صورت رایگان از خدمات این سرویس بهره‌مند شود.

یک ماه اشتراک رایگان اپل موزیک برای شما

بدون تبلیغات به بیش از ۵۰ میلیون آهنگ دسترسی یابید. هر تعداد آهنگ که خواستید دانلود کنید و به صورت آفلاین از آن‌ها استفاده نمایید. هیچ تعهدی هم وجود ندارد، یعنی هر زمان که خواستید می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید.

عضویت فقط به صورت انفرادی و برای کسانی ممکن است که اشتراک ندارند. این سرویس پس از گذشت یک ماه به طور خودکار تمدید می‌شود.

تاکتیک اپل از بابت ارسال نوتیفیکیشن برای تبلیغ سرویس‌های این شرکت باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است. این اعتراضات خصوصا با توجه به قوانین خود اپل محقانه است چون این شرکت ارسال نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی را برای همه اپلیکیشن‌ها ممنوع کرده است. ولی خوشبختانه خیلی راحت می‌توانید بخش نوتیفیکیشن‌های اپل موزیک را به طور کامل غیرفعال کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

image

چگونه نوتیفیکیشن‌های Apple Music را غیرفعال کنیم؟

  1. اپ Settings را باز کنید.
  2. به منوی Notifications بروید.
  3. به دنبال گزینه Apple Music بگردید.
  4. سوئیچ Allow Notifications را غیرفعال کنید.

سطح گستردگی این نوتیفیکیشن ظاهرا به اندازه نوتیفیکیشنی که هفته قبل برای کاربران این سرویس ارسال شده بود نیست. آیا شما هم این نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کرده‌اید؟ نظرتان درباره این طرح چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)