خانهاخبار
تماشا کنید؛ پرچمدار گلکسی اس 10 ای در رنگ زرد قناری!

تماشا کنید؛ پرچمدار گلکسی اس 10 ای در رنگ زرد قناری!

تصاویر رندر از پرچمدار گلکسی اس 10 ای این گوشی سطح بالا را در رنگ زرد قناری به نمایش گذاشته‌اند. گلکسی اس 10 ای احتمالا تنها مدل از خانواده پرچمداران تازه سامسونگ خواهد بود که در این رنگ هم به بازار راه پیدا می‌کند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

سال گذشته اولین گزارش درباره احتمال عرضه یک نسخه گلکسی اس 10 در رنگ زرد چشمگیر معروف به زرد قناری منتشر شد و حالا شاهد انتشار تصاویر رندر از گلکسی اس 10 ای به رنگ زرد قناری هستیم. این اولین بار است که تصویر گلکسی اس 10 ای یا هرکدام از مدل‌های این خانواده در رنگ زرد قناری منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد که در این خانواده پرچمداران تازه تنها قرار است گلکسی اس 10 ای علاوه بر رنگ‌های دیگر در رنگ زرد قناری هم عرضه شود و چنین نسخه زردی برای دو مدل گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس وجود نخواهد داشت. این نسخه جالب توجه ممکن است مورد علاقه برخی کاربران قرار گیرد و البته بسیاری هم تمایلی به آن نشان ندهند.

image

 

همان‌طور که می‌دانید، گلکسی اس 10 ای قرار است ارزان‌ترین مدل از خانواده پرچمداران گلکسی اس 10 امسال باشد. این گوشی پنل نمایش 5.8 اینچی تخت از نوع Infinity-O دارد و به دوربین اصلی دوگانه در پنل پپشتی مجهز شده است. گلکسی اس 10 ای همچنین از حسگر فیزیکی اثرانگشت که در کناره بدنه تعبیه شده است بهره می‌برد؛ در حالی که دو مدل گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به حسگر پیشرفته اثرانگشت از نوع اولتراسونیک زیر پنل نمایش مجهز خواهند شد.

کمپانی سامسونگ به منظور کاهش هزینه ساخت گلکسی اس 10 ای آن را تنها در یک نسخه با کانفیگ 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌کند که می‌توانید حافظه داخلی آن را به کمک کارت microSD ارتقا دهید و البته هر سه مدل از پردازنده پرچمدار یکسانی قدرت می‌گیرند که با توجه به بازار هدف اگزینوس 9820 یا کوالکام اسنپ‌دراگون 855 خواهد بود.

image

 

نسخه زرد قناری در گلکسی اس 10 ای از نظر برخی کارشناسان بیش از حد زرد و خام است. البته این تصاویر ممکن است نتوانند به خوبی نشان دهنده رنگ واقعی گلکسی اس 10 ای باشند. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصاویر تازه‌ای از این گوشی در رنگ زرد منتشر می‌شود.

اگر از رنگ زرد این گوشی خوشتان نیامده است، اصلا نگران نباشید؛ زیرا گلکسی اس 10 ای همچنین در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی عرضه خواهد شد. این گوشی به همراه دو نسخه دیگر 20 فوریه (1 اسفند) رسما معرفی می‌شود و احتمالا از اوایل ماه مارس هم به بازار راه پیدا می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حالا اتفاقاً اصلاً هم قشنگ نیست? چهاربار که بگیری دستت توی خیابان تابلو میشی
بعد مدتی هر کی از راه برسه میگه گوشی‌زرده را چی کردی بالاخره؟?