خانهاخبار
امکان نمایش میزان سرعت به اپلیکیشن Google Maps اضافه شد

امکان نمایش میزان سرعت به اپلیکیشن Google Maps اضافه شد

نمایش میزان سرعت یکی از محدودیت‌های اپلیکیشن Google Maps به شمار می‌رفت که خوشبختانه در آخرین بروزرسانی، این ویژگی اضافه شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۱

اپلیکیشن Google Maps جزء یکی از عناوین پرطرفدار در شاخه مسیریابی و نقشه‌خوانی به حساب می‌آید که سال هاست به عنوان اولین مورد در این زمینه شناخته می‌شود. یکی از محدودیت‌های آن، عدم نمایش میزان سرعت بود که ظاهرا در آخرین آپدیت، این مشکل برطرف شده و از این پس کاربران قادر خواهند بود تا محدودیت‌های سرعت را در خیابان‌ها و مکان‌های مختلف در این اپلیکیشن مشاهده کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

محدودیت سرعت از این پس در گوشه سمت چپ اپلیکیشن به نمایش درمی آید و همچنین آیکون دوربین‌های ثبت تخلف نیز به این نرم‌افزار راه پیدا کرده‌اند و پیش از رسیدن به آنها، می‌توانید سرعت خود را کاهش دهید. زمانی که به یک دوربین ثبت سرعت نزدیک می‌شوید، صدایی پخش شده و به شما در این زمینه هشدار می‌دهد. این بروزرسانی هم اینک برای کاربران دانمارک، انگلستان و آمریکا عرضه شده و دوربین‌ها نیز در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، هند، اندونزی، مکزیک، روسیه، انگلستان و آمریکا قابل مشاهده خواهند بود.

image

اپلیکیشن‌های Waze و Garmin مدت‌های زیادی است که این اطلاعات را در اختیار کاربران خود می‌گذارند و گوگل مپس نیز با تأخیر زیادی، این ویژگی‌ها را به تازگی در خود می‌بیند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که قابلیت‌های جدید Google Maps را آزمایش کرده و نتیجه را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)