خانهاخبار
افشای عملکرد حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش در Nokia 9 PureView

افشای عملکرد حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش در Nokia 9 PureView

پرچمدار تازه نوکیا Nokia 9 PureView نام دارد که از سال گذشته منتظر رونمایی آن هستیم. این گوشی سطح بالا از دوربین اصلی 5 گانه بهره می‌برد و تازه‌ترین گزارش‌های منتشرشده درباره آن به قابلیت خلاقانه تعبیه اثرانگشت زیر صفحه نمایش و چگونگی فعالیت آن اشاره دارند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

هنوز زمان قطعی رونمایی از پرچمدار Nokia 9 PureView مشخص نشده است اما بدون شک به زودی شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود که درواقع اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی با لنزهای 5 گانه به شمار می‌رود. پرچمدار مذکور همچنین قرار است از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره ببرد. اطلاعات درباره این ویژگی در Nokia 9 PureView بسیار محدود هستند اما روز گذشته خبرگزاری LoveNokia در گزارشی سعی کرد جزئیات بیشتری را درباره این قابلیت امنیتی بیومتریک روشن کند.

برخی تصاویر از تنظیمات اپلیکیشنی APK منتسب به Nokia 9 PureView کشف شده‌اند که به صورت انیمیشن قابلیت حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش این گوشی را به نمایش می‌گذارند. در اولین تصویر چیزی شبیه به دکمه خانه فیزیکی در برخی گوشی‌های قدیمی نوکیا به نظر می‌رسد و ظاهرا مانند نشانگری برای تعیین موقعیت حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش عمل می‌کند. این قابلیت احتمالا هرگاه که گوشی از سطحی برداشته شود به طور خودکار فعال می‌شود و حسگر را به کاربر نشان می‌دهد.

image

دومین سری از این تصاویر در زمان اعمال تنظیمات توسط کاربر به نمایش درمی‌آیند. در این تصاویر به کاربر آموزش داده می‌شود که انگشت خود را باید چه زمانی و در چه موقعیتی قرار بدهد تا اثر آن برای اولین بار در حافظه گوشی ذخیره بشود.

image

 

پس از آنکه تنظیمات اولیه اعمال و اثر انگشت کاربر ثبت شد، می‌تواند یکی از گزینه‌های Future، Molecular و SuperCell را انتخاب کند. در ادامه می‌توانید انیمیشن مربوط به هرکدام از این گزینه‌ها را تماشا کنید.

image
 
image
 
image
 

پرچمدار Nokia 9 PureView قرار است اواخر ژانویه یا در خلال ماه فوریه و احتمالا در نمایشگاه بین المللی MWC 2019 معرفی شود. انتظار می‌رود که روند عرضه و فروش عمومی این گوشی سطح بالا مدت کوتاهی پس از رونمایی رسمی آغاز شود. گفته می‌شود که این گوشی حدودا 860 تا 920 دلار قیمت خواهد داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
گوشی زیباییه، ولی حاشیه بالاپایینش زیاده(کمپانی‌ها خیلی وقته که به حُفره‌مُفره سوق یافتند)