خانهاخبار
موتورولا P40 با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین سلفی درون نمایشگر تولید خواهد شد

موتورولا P40 با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین سلفی درون نمایشگر تولید خواهد شد

مدتی قبل در خبرها به شایعاتی درباره‌ی گوشی جدید موتورولا پرداخته شد که از دوربین سلفی درون نمایشگر بهره می‌برد و دیگر خبری از بریدگی یا همان ناچ نخواهد بود. اما امروز رندری از این گوشی به همراه مشخصات سخت افزاری، مانند چیپ اسنپ دراگون ۶۷۵، حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و ... منتشر شد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

امروز و تنها هفت روز پس از این‌که طراحی گوشی هوشمند جدید موتورولا فاش شد، شاهد افشای مشخصات دیگری از موتورولا P40 بودیم که اگر واقعیت داشته باشند، باید گفت با یک به روز رسانی چشمگیر نسبت به نسل قبلی یعنی موتورولا P30 مواجه خواهیم بود.

از میان مهم‌ترین اطلاعات افشا شده از این گوشی می‌توان به چیپ میان‌رده‌ی جدید و قدرتمند کوالکام با نام اسنپ دراگون ۶۷۵ اشاره کرد که گفته می‌شود با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد بود. همچنین، طبق این شایعات انتظار داریم قاب پشتی میزبان دوربین اصلی دوگانه باشد که به لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز ثانویه‌ی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75 مجهز است. به نظر می‌رسد موتورولا در کنار این دوربین دوگانه از یک فلش LED دوگانه و هوش مصنوعی نیز بهره بگیرد. گفته می‌شود استفاده از هوش مصنوعی در دوربین سلفی نیز کاربرد خواهد داشت و این دوربین از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است.

image

در شایعات قبلی به یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی برای موتورولا P40 اشاره شده بود که به‌جای استفاده از بریدگی در بالای نمایشگر از ساختار جدیدی برای قرار گرفتن دوربین سلفی در پنل جلویی استفاده می‌کند و دوربین را به‌صورت حفره‌ای در گوشه‌ی بالایی سمت چپ قرار داده است. با توجه به اخبار و رندرهای ثبت شده از گوشی‌های مختلف، ظاهرا امسال بسیاری از شرکت‌ها قصد خداحافظی با بریدگی ناخوشایند بالای نمایشگر را دارند و از طرحی مشابه آن‌چه در تصویر می‌بینیم (شاید با کمی تغییر در شکل یا محل قرارگیری) استفاده می‌کنند.

گوشی جدید موتورولا از یک باتری ۴۱۳۲ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود و به ‌طور پیش فرض با اندروید ۹ عرضه می‌شود. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی مشخص نیست، اما با توجه به این که کمتر از دو ماه تا کنگره‌ی جهانی موبایل یا همان MWC 2019 زمان باقی است؛ ممکن است این شرکت محصول جدیدش را در این رویداد معرفی کند و حتی ممکن است این گوشی نیز مانند بسیاری از مدل‌های تولید شده توسط موتورولا به عضویت خانواده‌ی اندروید وان گوگل درآید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امیر

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بعد از تولید فبلت، صفحه اج ، oled و قاب پشتی شیشه‌ای خمیده به کنار فریم، طراحی infinity o هم داره همه‌گیر میشه و سامسونگ به عنوان شرکتی که از سال 2012 تا حالا سالانه بیش از 300میلیون گوشی فروخته علاوه بر تعداد، برتری خودش رو در نوآوری هم به اثبات رسونده و جالبه بعد از این همه سال تازه هواوی داره به فروش 200میلیون گوشی امسال خودش افتخار میکنه! اتفاقی که سال 2011 سامسونگ تجربه کرده بود و از اون به بعد هرساله بالای 300میلیون گوشی فروخته!

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اینم از سامی تقلید کرد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
اینم گوشی نازیه?
سال ۲۰۱۹ همه گوشیا ناناز شدن? نازی‌و‌ نازی‌وُ نازگلِ من?