خانهاخبار
تماشا کنید؛ ویدیوی مفهومی از پرچمدار P30 Pro هوآوی

تماشا کنید؛ ویدیوی مفهومی از پرچمدار P30 Pro هوآوی

پرچمداران آینده هوآوی P30 و P30 Pro نام دارند که انتظار می‌رود در نیمه اول سال 2019 معرفی شوند. ویدیوی مفهومی تازه‌ای منتسب به P30 Pro منتشر شده و آن را با دوربین اصلی 4 گانه به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۶

پرچمداران P30 و P30 Pro هوآوی احتمالا از مهم‌ترین گوشی‌های امسال خواهند بود و حالا شاهد انتشار تصاویر و ویدیوی مفهومی منتسب به P30 Pro هستیم. البته پیش از این هم تصاویر رندری متعددی به همراه برخی مشخصات درباره این گوشی‌ها منتشر شده بود که به نظر می‌رسد در شکل گیری ویدیوی پیش رو به کار گرفته شده‌اند.

image

 

ویدیوی پیش رو تقریبا 3 دقیقه است و گوشی مذکور را از زاویای مختلف به شما نشان می‌دهد. البته مشخصات خاصی درباره این گوشی ذکر نشده است که باتوجه به ماهیت مفهومی‌اش کاملا منطقی به نظر می‌رسد. در این P30 Pro مفهومی شاهد تعبیه دوربین اصلی چهارگانه در پنل پشتی هستیم که به صورت عمودی در گوشه قرار گرفته‌اند. پنل پشتی همچنین از کناره‌ها خمیده طراحی شده و ظاهرا از جنس شیشه و فلز توسعه یافته است. دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند که در این میان رنگ دکمه پاور / قفل صفحه به طرز جالبی متفاوت در نظر گرفته شده است.

image

 

در پنل جلویی شاهد طراحی حاشیه‌های بسیار باریک هستیم که البته همچنان دیده می‌شوند. حاشیه نواری پایین به خوبی دیده می‌شود و کمی حاشیه نواری هم بالاتر از ناچ قطره‌ای بالای پنل طراحی شده است. پنل نمایش هم از دو طرف کناری خمیده است که مشابه آن را پیش از این ر Mate 20 Pro سال 2018 دیده بودیم. طراح ویدیوی پیش رو گوشی P30 Pro را در رنگ‌های قهوه‌ای، سبز و گرادیان بنفش، مشکی و آبی به تصویر کشیده است. علاوه بر این موارد همچنین حسگر اثرانگشت هم زیر صفحه نمایش گوشی مفهومی تعبیه شده است.

P30 در مقایسه با P30 Pro

اگر به نسل‌های قبلی این خانواده استناد کنیم، انتظار می‌رود که مدل‌های P30 و P30 Pro هم بسیار شباهت داشته باشند اما همچنان تفاوت‌هایی چشمگیر در آن‌ها دیده شود. این دو احتمالا از نظر دوربین اصلی متفاوت خواهند بود. بدین ترتیب که P30 Pro سیستم دوربین 4 گانه در پنل پشتی خواهد داشت اما P30 احتمالا با دوربین سه گانه توسعه می‌یابد. همچنین انتظار می‌رود که P30 کوچک‌تر باشد هرچند که هنوز اطلاعات دقیقی از ابعاد و اندازه بدنه این گوشی‌ها در دسترس نیست. سال گذشته P20 یا پنل نمایش 5.8 اینچی معرفی شد و P20 Pro هم به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز شده بود؛ بدین ترتیب منطقی به نظر می‌رسد که نسل بعدیشان هم در ابعادی مشابه و تقریبی معرفی شوند و البته هوآوی ممکن است اندازه صفحه نمایش را در نسل تازه کمی افزایش دهد. پردازنده Kirin 980 چند ماه پیش رسما معرفی شد و انتظار می‌رود که به زودی شاهد رونمایی از نسل تازه آن به نام Kirin 985 باشیم. این پردازنده کمی پیشرفته تر خواهد بود و انتظار می‌رود در دوگانه P30 و P30 Pro تعبیه شود. این دو گوشی حداقل 6 گیگابایت رم خواهند داشت و سیستم عامل اندروید 9.0 پای هم به صورت پیش فرض روی آن‌ها نصب خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

soroosh

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
والا فقط ماژول دوربین تعغیر کرده...

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
حیف پول واسه این اسباب بازی های چینی بی مصرف

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
همه‌چیزتمامه?
اگه کایرین۹۸۵ هم باشه که دیگه خیلیا از فرط ذوق کارشون به تیمارستانِ خاتم‌الانبیا میکشه