خانهاخبار
گلکسی اس 10 لایت احتمالا در چندین رنگ خاص تولید می‌شود

گلکسی اس 10 لایت احتمالا در چندین رنگ خاص تولید می‌شود

سال آینده تغییرات گسترده‌ای در سری اس گوشی‌های سامسونگ رخ خواهد داد و قرار است تعداد اعضای این سری افزایش یابد و با گوشی‌های بیشتری با نشان سری اس رو به رو شویم.
۱۳۹۷/۹/۲۴

در ماه اکتبر گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ شش رنگ مختلف را برای گوشی‌های پرچمدار آتی سری اس در نظر گرفته است. اما اگر گزارش تازه Sammobile درست باشد، برخی از این رنگ‌ها تنها مختص مدل کوچک‌تر این سری خواهند بود و به صورت انحصاری در اختیار این مدل خواهند ماند.

در گزارش قبلی گفته شده بود که سامسونگ 6 رنگ مشکی، سفید، زرد، آبی، قرمز و سبز را برای پرچمداران آتی خود انتخاب کرده است اما بنا بر تازه‌ترین گزارش منتشر شده، گوشی گلکسی اس 10 لایت در تمامی این رنگ‌ها موجود خواهد بود در حالی که دو رنگ زرد و قرمز تنها برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند.

مشتریانی که علاقه‌مند به خریداری گلکسی اس 10 معمولی هستند، تنها میان رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و سبز حق انتخاب دارند. انتظار می‌رود همین گزینه‌ها برای مشتریان مدل‌ بزرگ‌تر، یعنی گلکسی اس 10 پلاس در دسترس باشد.

در حال حاضر، رنگ‌های در نظر گرفته شده برای گوشی گلکسی اس 10 5G هنوز مشخص نیست اما طبق شایعات گذشته، سامسونگ در حال آماده‌سازی یک نسخه سرامیکی از گلکسی اس 10 است. بنا بر گزارش‌های اخیر، این مدل گران‌قیمت در دو رنگ معمول مشکی و سفید تولید خواهد شد.

گوشی گلکسی اس 10 لایت علاوه بر نسخه‌های رنگی متعدد، چندین مشخصه متفاوت نسبت به دیگر گوشی‌های سری اس دارد. به عنوان مثال، سامسونگ قصد دارد صفحه نمایش با طراحی تخت را باری دیگر به گوشی‌های سری پرچمدار خود بازگرداند. در کنار این زبان طراحی، این مدل از دوربین دوگانه بهره خواهد برد در حالی که مدل‌های گران‌ قیمت از دوربین‌های با 3 یا 4 سنسور استفاده می‌کنند. در نهایت انتظار می‌رود که مقدار حافظه اجرایی رم و ظرفیت باتری این گوشی به طور محسوسی نسبت به دیگر مدل‌های این سری کمتر باشد که با توجه به قیمت این گوشی، کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۲۴
s10 لایت مثل صندلی ردیف آخر کنسرت می‌مانه! قیمتِ کمتری داره و هستی اون تَه مَه‌ها و حظِ آنچنانی نمی‌بری.
ولی ردیف جلو "VIP" هستش، گران‌تره درعوض خیلی هم لذت‌بخش‌تره
نسخه‌پلاس حکم همون صندلیVIP رو داره