خانهاخبار
افشای تصاویر قاب محافظ برای پرچمداران P30, P30 Pro و Galaxy S10

افشای تصاویر قاب محافظ برای پرچمداران P30, P30 Pro و Galaxy S10

تصاویر زنده منتسب به چند گوشی هوشمند در فضای وب منتشر شده‌اند. این قاب‌ها متعلق به Galaxy S10 سامسونگ و P30 هوآوی هستند و با توجه به آن‌ها می‌توان طرح کلی دوربین اصلی را در مدل‌های مذکور پیش بینی کرد.
۱۳۹۷/۹/۲۴

به نقل از خبرگزاری BGR یکی از افشاگران معروف دنیای مجازی با نام کاربری Ice Universe سه تصویر از قاب محافظ مربوط به سه گوشی متفاوت را روز گذشته منتشر و اطلاعاتی را درباره موقعیت قرار گرفتن دوربین اصلی در پنل پشتی این گوشی‌ها افشا کرد. تصویر قاب محافظ منتسب به Galaxy S10 سامسونگ با پنل نمایش 6.1 اینچی تقریبا شبیه به تصاویر رندر شده دیگری است که چند روز پیش منتشر شدند و این گوشی را با دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی به نمایش گذاشتند. تصویر دیگر منتسب به پرچمدار P30 از هوآوی است. P20 امسال با دوربین اصلی عمودی دوگانه معرفی شد که فلش هم زیر لنزها قرار گرفته بود. چینش دوربین در P30 هم مانند P20 به نظر می‌رسذغ با این تفاوت که لنزهای این مدل به جای دو، این بار 3 تایی هستند.

image

هر دو افشاگر Slashleaks و Ice Universe تصاویری منتسب به قاب محافظ پرچمدار P30 هوآوی را منتشر کرده‌اند. تصاویر زنده منتشرشده توسط Ice Universe با تصاویر رندری که Slashleaks منتشر کرده است، مشابه به نظر می‌رسند. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی P30 با دوربین اصلی عمودی در پنل پشتی توسعه می‌یابد و بریدگی تقریبا بزرگی هم در کنار این لنزها برای تعبیه فلش LED طراحی می‌شود. P20 Pro که با سه دوربین اصلی معرفی شده بود هم از چینش عمودی دو لنز در کنار هم بهره می‌برد و یک لنز دیگر به صورت جداگانه زیر این ماژول دوتایی قرار گرفته بود. فلش دوربین در این گوشی پیشرفته به صورت بریدگی بسیار کوچکتری زیر لنز سوم تعبیه شده بود.

اگر این اخبار فاش شده صحت داشته باشد، چینش و طراحی دوربین و فلش در P30 نه تنها با آنچه در P20 Pro تعبیه شده بود تفاوت دارد، بلکه از Mate 20 Pro که اخیرا با دوربین سه گانه به همراه فلش جداگانه معرفی شد هم متفاوت است. Mate 20 Pro با ماژول مربعی در پنل پشتی توسعه یافته است که لنزهای سه گانه و همچنین فلش LED در آن تعبیه شده‌اند. همچنین شایان ذکر است که گوشه‌های این مربع خمیده هستند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

jafar

۱۳۹۷/۹/۲۵
فلش به اون بزرگی نمیتونه از نوع led باشه احتمالا زنونه (همون فلش هایی که مثل روز روشن میکنه صحنه رو )
این نشون میده که نویسنده های خانوم سر در نمیارن از این چیزا

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۲۴
بدبختی اینجاست که گوشی خریدن کار حضرت فیله?
الان برای همین p30 حداقل ۹۰میلیون‌ریال باید هزینه کنی?‍♂️ بعدشم روت نمیشه به هیشکی بگی پی‌سی گرفتم..
خدا نگذره از کسی که گوشیا را گران کرد