خانهاخبار
سامسونگ از گوشی جدید Galaxy J4 Core رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی جدید Galaxy J4 Core رونمایی کرد

سامسونگ امروز بی سر و صدا از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که از مشخصات سخت‌افزاری ضعیفی برخوردار است و جز گوشی‌های ارزان بازار به‌شمار می‌رود.
۱۳۹۷/۸/۱۹

سامسونگ امروز رسما از گوشی جدید و ارزان‌قیمت Galaxy J4 Core رونمایی کرد. این گوشی هوشمند ۶ اینچی یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ است که روی پلتفرم Android Go توسعه یافته است. 

نمایشگر ۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD، پردازنده اگزینوس 7570 با یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از جمله مشخصات J4 Core سامسونگ هستند. حافظه داخلی این گوشی به کمک کارت حافظه می‌تواند تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا یابد. همچنین دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با f/2.2 در کنار یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وظیفه تصویربرداری را در این گوشی برعهده دارند. نکته قابل توجه J4 Core می‌تواند باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری آن باشد که در کنار سخت‌افزار نام‌برده شده عمر باتری قابل قبولی را برای این گوشی هوشمند فراهم می‌کند.

J4 Core با اندروید ۸.۱ اوریو که روی پلتفرم Android Go توسعه یافته عرضه می‌شود و از قیمت آن هنوز اطلاعات دقیقی منتشر شده اما انتظار می‌رود در دسته ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار قرار داشته باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

m

۱۳۹۷/۹/۳
منم با رم 1 گیگش شکه شدم

محمد

۱۳۹۷/۸/۲۰
چه ربطی داره صفحه نمایشش بزرگه 6 اینچه حافظه داخلیش 16 گیگه در مورد رم چون نسخه آندروید این گوشی GO Edition هست هیچ مشکلی در مدیریت رم نداره
قیمتش فک کنم 150 دلاره حدودا

rafa

۱۳۹۷/۸/۲۰
۱ گیگ رم ؟ اونم آستانه سال ۲۰۱۹ ؟ پس باید قیمتش نهایتاً ۸۰ دلار باشه

ذا

۱۳۹۷/۸/۱۹
همینم با این قیمتا توی بازار نمیتونیم بخریم چ