خانهاخبار
دیزنی سری جدید جنگ ستارگان را با نام Mandalorian می‌سازد

دیزنی سری جدید جنگ ستارگان را با نام Mandalorian می‌سازد

اگر از طرفداران جنگ ستارگان باشید قطعا سری فیلم‌های جنگ ستارگان برایتان کافی نیست. بنابراین خبر تازه دیزنی درباره این مجموعه فیلم پرطرفدار شما را خرسند و خوشحال خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۲۱

کمپانی دیزنی اعلام کرده که در کنار کار روی سه‌گانه‌ سینمایی جنگ ستارگان مشغول ساخت یک سریال اسپین آف از این فیلم با نام  Mandalorian (ماندالورایی) است که بیشتر بر روی دو کاراکتر جین ارسو و هان سولو متمرکز بوده و قرار است داستان حول محور این دو شخصیت دنبال شود. به نظر می‌رسد دیزنی قصد دارد از این سریال در سال 2019 و همزمان با راه اندازی استریم اختصاصی پخش خود پرده بردارد.

سریال جدید جنگ ستارگان به کارگردانی جان فاورو تولید خواهد شد کارگردانی که برای یک فصل ده قسمتی 10 میلیون دلار دریافت کرده است. این کارگردان عکس زیر را به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و توضیح داده که این اولین تصویر منتشر شده از سریال تازه جنگ ستارگان با نام Mandalorian (ماندالورایی) است.

image

جان فاورو برای کارگردانی این پروژه عظیم تنها نیست و تایکا وایتیتی نیز که پیش از این فیلم سینمایی ابرقهرمانانه ثور: رگنراک را کارگردانی کرده فاورو را همراهی می‌کند و گفته می‌شود چند کارگردان دیگر نیز احتمالا به پروژه اضافه خواهد شد.

دیزنی درباره بازیگران این سریال خبری اعلام نکرده است بنابراین اگر از شیفتگان دنیای جنگ ستارگان هستید برای اطلاع از بازیگران و جزئیات بیشتر این اسپین آف باید تا چند ماه آینده منتظر بمانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)