خانهاخبار
آغاز فروش پرچمدار Pixel 3 XL گوگل پیش از معرفی رسمی!

آغاز فروش پرچمدار Pixel 3 XL گوگل پیش از معرفی رسمی!

پرچمداران Pixel 3 گوگل 17 مهر رونمایی می‌شوند اما به نظر می‌رسد که فروشگاهی در هنگ کنگ از روز گذشته به فروش نسخه بزرگ‌تر این گوشی اقدام کرده است. Pixel 3 XL در حال حاضر به قیمت تقریبا 2000 دلار در هنگ کنگ به فروش می‌رسد.
۱۳۹۷/۷/۱۶

احتمالا هیچ گوشی هوشمندی تا به حال به اندازه Pixel 3 XL گوگل در مرکز شایعه‌ها قرار نگرفته و بارها افشا نشده است. در حالی که تنها چند روز دیگر تا رونمایی رسمی باقی مانده، حالا یک فروشگاه در هنگ کنگ اقدام به فروش گوشی مذکور کرده است. این گوشی به قیمت 2027 دلار در فروشگاهی به نام Wah Phone Digital هنگ کنگ به فروش می‌رسد.

کاربر این گوشی همچنین IMEI آن را چک کرده و صحتش را هم مورد تأیید قرار داده است. اطلاعات چندانی با مطالعه جعبه این گوشی به دست نیامده است جز آنکه Pixel 3 XL صفحه نمایش 6.3 اینچی دارد و با شناسه G013C توسعه یافته است. این گوشی همچنین به رنگ مشکی دیده می‌شود و ظاهرا اسم رنگ آن Just black است. داخل جعبه Pixel 3 XL پیش رو هدفون USB Type-C، دانگل USB Type-C به 3.5 میلی متری و USB Type-C به USB Type-A، کابل ارتباطی USB Type-C به USb type-C و همچنین شارژر 18 واتی دیده می‌شود.

image

براساس گزارش خبرگزاری Engadget گوشی هوشمند Pixel 3 XL باتری 3732 میلی آمپر ساعتی دارد که نسبت به باتری 3520 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده در Pixel 2 XL نسل قبلی 6% بهبود یافته است. این گوشی همچنین از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و پنل نمایش آن از وضوح تصویر 1440 در 2960 با نسبت 18.5:9 پشتیبانی می‌کند. اپلیکیشن دوربین این پرچمدار همچنین نشان می‌دهد که لنز اصلی آن 12 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است و دوربین دوگانه سلفی‌اش از لنز اصلی 8 مگا پیکسلی به همراه یک لنز ثانویه زاویه باز بهره می‌برد. قابلیت Active Edge هم تقریبا تأیید شده است. کاربران Pixel 3 XL قادر خواهند بود با فشردن کناره‌های بدنه گوشی دستیار هوشمند گوگل را به اجرا درآورند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سیستم عامل اندروید 9.0 پای به طور پیش فرض روی پرچمداران تازه گوگل نصب می‌شود.

رویداد 9 اکتبر اتفاق مهمی برای گوگل به شمار می‌رود. نظر شما در این باره چیست؟ آیا گوگل در این رویداد در کنار دوگانه  Pixel 3 و Pixel 3 XL همچنین از یک نسخه سطح بالاتر و کاملا بدون حاشیه با پنل نمایش بسیار بزرگ‌تر به نام Google Pixel Ultra پرده برمی‌دارد؟ در کنار این گوشی همچنین گزارش شده که گوگل اخیرا یک گوشی کوچک‌تر هم به نام Pixel Mini را با اسم رمز Bonito بنچمارک کرده است. تنها چند روز دیگر تا برگزاری این رویداد مهم باقی مانده است و در تاریخ 17 مهر همه اطلاعات مرتبط با این دستگاه‌ها منتشر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)