خانهاخبار
به پرچمداران 2018 گوگل خرده نگیرید؛ ناچ Pixel 3 XL عریض نیست!

به پرچمداران 2018 گوگل خرده نگیرید؛ ناچ Pixel 3 XL عریض نیست!

بررسی روی محافظ نمایشگر Pixel 3 XL نشان می‌دهد که ضخامت بریدگی بالای نمایشگر پرچمدار 6.2 اینچی گوگل چندان زیاد نیست.
۱۳۹۷/۷/۱۲

گوگل در تاریخ 9 اکتبر گوشی پرچمدار Pixel 3 و Pixel 3 XL را معرفی خواهد کرد؛ البته این غول جست‌وجو موفق نشده تا از افشای مشخصات پرچمداران جدید خود جلوگیری کند و در نتیجه، شاهد فروش نمونه‌های آزمایشی Pixel 3 XL در بازار سیاه هستیم. افشای جانشین Pixel 2 XL در شایعات مختلف، باعث شده است تا پیش از اینکه گوگل پرچمداران 2018 خود را به بازار عرضه کند؛ بسیاری طراحی Pixel 3 XL را مورد انتقاد قرار دهند و آن‌را یک فاجعه تمام‌عیار بخوانند!

image

مدل مذکور به تبعیت از روند رایج بازار موبایل در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت اما در نگاه اول، ممکن است گمان کنید که ضخامت ناچ Pixel 3 XL بالا بوده و طراحی آن‌را تحت‌تأثیر خود قرار داده است. با این‌حال، یک بررسی جدید نشان می‌دهد که بریدگی بالای صفحه‌نمایش پرچمدار جدید گوگل چندان بزرگ نیست و می‌توان با آن کنار آمد!

ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده است، محافظ صفحه‌نمایش پرچمدار Pixel 3 XL را به نمایش می‌گذارد؛ ظاهرا ساکنان مانتین‌ویو پرچمدار جدید خود را با بریدگی به عرض 1 اینچ و 0.3 اینچ ارتفاع عرضه خواهند کرد. در همین حال، ضخامت حاشیه‌ی پایین نمایشگر که در نگاه اول بسیار زیاد به‌نظر می‌رسد، تنها 0.3 اینچ است. 

با اینکه نمی‌توان طراحی Pixel 3 XL را خارق‌العاده خواند اما این گوشی حاشیه‌های چندان بزرگی در اطراف نمایشگر خود ندارد. محافظ صفحه‌نمایش پرچمدار 6.2 اینچی گوگل روی نسل قبل یعنی Pixel 2 XL نیز آزمایش شده است و به‌نظر می‌رسد که ضخامت ناچ از حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش پیکسل 2 ایکس‌ال بیشتر نیست. البته حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش می‌توانست باریک‌تر باشد اما به هرحال، ضخامت آن نسبت به حاشیه‌ای که در پایین صفحه‌نمایش Pixel 2 XL وجود دارد؛ چندان متفاوت نیست. ابعاد هر دو گوشی نیز با یک‌دیگر تقریبا مشابه است؛ در حالی‌که پرچمدار Pixel 3 XL از یک نمایشگر بزرگ‌ 6.2 اینچی استفاده می‌کند.

با فرض اینکه محافظ نمایشگر جعلی نباشد، Pixel 3 XL در بالای صفحه‌نمایش خود حاشیه‌ای نسبتاً مناسبی دارد که البته در مقایسه با بریدگی پرچمدارانی نظیر Huawei P20 Pro، آیفون 10 اس اپل، OnePlus  6 و ... بزرگ‌تر است اما اگر با طراحی نسل قبل یعنی Pixel 2 XL مشکلی نداشتید، احتمالا بتوانید بریدگی بالای صفحه‌نمایش پرچمدار جدید گوگل را تحمل کنید!

گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود و از دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرند. هر دو مدل با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهند شد و نسخه پایه آن‌ها به چهار گیگابایت رم مجهز شده است. 64 گیگابایت حافظه داخلی برای پرچمداران جدید گوگل درنظر گرفته خواهد شد اما انتظار داریم مدل 128 گیگابایتی هر دو گوشی نیز به بازار عرضه شود. قابلیت‌هایی نظیر Active Edge، بلندگوی استریو و شارژ بی‌سیم برای پرچمداران جدید گوگل درنظر گرفته خواهد شد؛ به کمک ویژگی Active Edge می‌توانید با فشردن لبه‌های گوشی دستیار صوتی گوگل اسیستنت را فعال کنید. برای شارژ بی‌سیم Pixel 3 و Pixel 3 XL نیز گوگل داک Pixel Stand را معرفی کرده است که با جای‌گیری دستگاه روی داک، می‌توانید آن‌را شارژ کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

vivoo

۱۳۹۷/۷/۱۲
محض اطلاع Xperia XA3 Ultra هم معرفی شد .