خانهاخبار
فهرست تمامی بازی‌های ویدیویی که پاییز امسال منتشر خواهند شد (بخش اول)

فهرست تمامی بازی‌های ویدیویی که پاییز امسال منتشر خواهند شد (بخش اول)

در پاییز پیش رو انتظار معرفی بازی‌های ویدیویی زیادی را برای پلتفرم‌های مختلف پی‌سی، ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو داریم که در میان آن‌ها عناوین مهمی مانند Fallout جدید و Red Dead Redemption 2 نیز حضور خواهند داشت.
۱۳۹۷/۶/۱۹

پاییز امسال علاوه بر بازی‌های جدید، نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های محبوب نیز عرضه خواهد شد که مورد انتظارترین آن‌ها Red Dead Redemption 2 خواهد بود.

image

بازی محبوبی از راک استار که البته نسخه‌ی اول آن مانند ترکیبی از GTA و The Magnificent Seven بود و در کنار مجموعه‌ بازی‌های Grand Theft Auto به یکی از محبوب‌ترین‌های راک استار در میان کاربران تبدیل شد. اما همان‌طور که ذکر شد، بازی‌های مهم دیگری نیز در فصل پیش رو معرفی خواهند شد که ۱۵ بازی مهم را در قالب دو بخش و به ترتیب تاریخ عرضه برای شما مرور می‌کنیم:

Spider-Man

image

بازی جدید اسپایدر من که به طور اختصاصی برای پلی استیشن ۴ توسعه داده شده در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید در این شهر گشت و گذار کنید و با دشمنان بی‌شماری که سر راهتان قرار می‌گیرند مبارزه نمایید. این بازی بر روی ارايه‌ی تجربه‌ای هر چه شبیه‌تر به مرد عنکبوتی تمرکز دارد؛ همان اسپایدر من کلاسیک از پیتر پارکر که همه با آن آشنایی دارید.

کارگردان بازی، برایان اینتیهار می‌گوید:

اسپایدر من ما پیتر پارکر ۲۳ ساله است که به یک اسپایدر من ماهر تبدیل شده است. در حالی‌ که ممکن است او باتجربه‌تر باشد، پیتر و دنیای اسپایدر من به روبرو شدن با چالش‌ها و حل آن‌ها ادامه می‌دهد.

تاریخ عرضه: ۷ سپتامبر (عرضه شده)

پلتفرم: پلی استیشن ۴

NBA 2K19

image

 

به مناسبت بیستمین سال عرضه‌ی مجموعه بازی‌های NBA 2K، این بار تصویر لبرون جیمز با لباس لس آنجلس لیکرز را روی کاور بازی خواهیم دید. مانند هر سال، NBA 2K19 نیز سعی کرده تا تجربه‌ای شبیه‌تر به بسکتبال واقعی را ارایه کند و از استانداردهای شبیه‌سازی شده برای بسکتبال بهره گرفته است. البته این بازی نسبت به نسخه‌ی قبلی تفاوت چشمگیری نخواهد داشت و در واقع این مجموعه در نسخه‌های جدید بر به روز کردن بازی متمرکز است تا آن را به یک بازتاب حرفه‌ای از آنچه در حال حاضر در NBA می‌گذرد تبدیل کند و NBA 2K19 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تاریخ عرضه‌: ۱۱ سپتامبر

پلتفرم‌: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی،  نینتندو سوییچ

Shadow of the Tomb Raider

image

Shadow of the Tomb Raider سومین بازی از مجموعه‌ی Tomb Raider است و یک بار دیگر شخصیت لارا کرافت را در بازی خواهیم داشت که دور دنیا را می‌گردد تا خرابه‌های باستانی را کشف و جسد دشمنان خفته را بیدار کند.

در کلیپ‌های منتشر شده از بازی تا به این لحظه، Shadow در قالب نسخه‌ی بی‌رحم از لارا کرافت حاضر شده است. تصویر منتشر شده از آخرین تریلر این بازی است و هدف لارا در این نسخه متوقف کردن رستاخیر قوم مایا است.

تاریخ عرضه: ۱۴ سپتامبر

پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پی‌سی

Forza Horizon 4

image

تعداد بازی‌های ریسینگ که بتوان آن‌ها را از مجموعه‌ی اوپن ورلد و آرکید Forza Horizon بهتر دانست بسیار کم است. جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه به ویژگی‌های بصری فوق العاده، تعداد زیادی خودروی مشابه با خودروهای واقعی حال حاضر و محیط بزرگتر مجهز شده است. اما مورد جدید دیگر سیستم فصل‌هاست که به گیمر امکان تجربه‌ی تغییرات فصلی در بریتانیا در طول سال را می‌دهد.

تاریخ عرضه: ۲ اکتبر

پلتفرم: ایکس باکس وان، پی‌سی

Mega Man 11

image

مگامن ۱۱ اولین نسخه از مجموعه بازی‌های جدید مگامن در سال جاری است و بازی جالبی به نظر می‌رسد. نسخه‌ی جدید علاوه بر تجمیع نسخه‌های قبلی مگامن، یک تکامل در این سری ایجاد کرده که جلوه‌های بصری و گیم‌پلی را هیجان انگیزتر کرده است. گیم‌پلی بازی همچنان دو بعدی است اما جلوه‌های بصری شارپ‌تر از آن است و بیشتر به سه بعدی شباهت دارد.

تاریخ عرضه: ۲ اکتبر

پلتفرم: نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پی‌سی

Assassin's Creed Odyssey

image

پس از کشتار بدمنهای مصر باستان، این بار Assissan's Creed را در یونان باستان تجربه خواهیم کرد. نسخه‌ی جدید این بازی Assissan's Creed Odyssey نام دارد و این مجموعه را به دنیای جنگجویان اسپارتان و افسانه‌های هومر (شاعر یونانی) می‌برد.

Odyssey با دو شخصیت به دلخواه شما آغاز می‌شود؛ یک مرد و یک زن. شخصیت بازی از نوادگان یک قهزمان بزرگ اسپارت است که سرنوشت شما را رقم می‌زند. مانند بازی‌های دیگر این مجموعه، شما قایق‌ها و اسب‌ها را در سفر خود برای ترور و اکتشاف کنترل خواهید کرد. به جای هرم‌ها، این بار با مجسمه‌های یونانی مکان‌هایی مانند دلوس، آتن و اسپارتا مواجه هستید.

تاریخ عرضه: ۵ اکتبر

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی

سوپر ماریو پارتی

image

سوپر ماریو همواره طرفداران خودش را داشته و به همین دلیل نسخه‌ی جدید آن با نام «سوپر ماریو پارتی» در راه است. مانند بازی‌های قبلی سوپر ماریو، جدیدترین نسخه‌ برای نینتندو سوییچ به چند مینی‌گیم و ساختار بزرگتر مجهز است. در سوپر ماریو پارتی از برخی ویژگی‌ها و عملکردهای مختلف نینتندو سوییچ بهره گرفته شده است که برای مثال می‌توان به ردیابی حرکات اشاره کرد.

تاریخ عرضه: ۵ اکتبر

پلتفرم: نینتندو سوییچ

Call of Duty Black Ops 4

image

بازی‌های قبلی مجموعه‌ی Call of Duty را فراموش کنید، Black Ops 4 با همه‌ی آن‌ها متفاوت است. این بازی کاملا بر چند کاربره بودن متمرکز است؛ با داستانی که تنها در مد زامبی‌ها در جریان است. البته این نسخه نیز یک شوتر اول شخص است، اما اولین بازی از سری Call of Duty است که کاملا مد سنتی کمپین را کنار گذاشته است. Black Ops 4 علاوه بر مسابقه‌ی مرگ استاندارد و زامبی‌ها در مد چند کاربره، به مد جدید Blackout نیز مجهز شده است که این بازی را به پابجی و فورتنایت شبیه می‌کند.

تاریخ عرضه: ۱۲ اکتبر

پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پی‌سی

به زودی با بخش دوم این فهرست و معرفی بازی‌های هیجان انگیز بیشتر باز می‌گردیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۶/۲۱
نوشته ک بخش دوم هم داره. توی اون ازش می گن لاید

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۶/۲۱
نیتندو هم ک مغز نداره و سوپر ماریو رو فقط روی کنسول خودش می ده بیرون؛ در حالی ک می تونه نسخه های پیشین سوپر ماریو رو برای رایانه و پلی استیشن بده بیرون و فروش چند میلیاردی ب دست بیاره

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۶/۲۱
این روزها بر ای بازی کردن فقط باید پلی استیشن 4 داشت. تنها Forza Horizon 4 برای پلی استیشن دارها نیست

:|

۱۳۹۷/۶/۲۰
battlefield v پس چی؟

soroosh

۱۳۹۷/۶/۱۹
فقط حال میده با pc بازی کنی