خانهاخبار
مرور احتمالات درباره سه آیفون 2018؛ اپل سال آینده گرد و خاک به پا خواهد کرد!

مرور احتمالات درباره سه آیفون 2018؛ اپل سال آینده گرد و خاک به پا خواهد کرد!

براساس گزارش جدید بلومبرگ، اپل امسال آیفون‌های خود را به دوربین سه‌تایی مجهز نخواهد کرد و تنها مدل‌هایی با دوربین دوگانه یا حتی یک دوربین ارائه می‌شود.
۱۳۹۷/۶/۶

اپل در سال 2018 از سه آیفون جدید رونمایی خواهد کرد و جزئیات جدیدی پیرامون هر سه مدل در گزارش بلومبرگ ارائه شده است؛ این خبرگزاری ادعا می‌کند که بخشی از قابلیت‌های مربوط به جانشین آیفون 10 را از منابع مطلع از برنامه‌های اپل به‌دست آورده است. 

تمامی آیفون‌هایی که امسال توسط اپل عرضه خواهند شد، طراحی بدون حاشیه دارند؛ همچنین در بالای صفحه‌نمایش آن‌ها بریدگی وجود خواهد داشت که Notch نامیده می‌شود. با توجه به حذف حاشیه‌های اضافی، خبری از ارائه سیستم تشخیص اثرانگشت Touch ID نیست و این قابلیت با سیستم تشخیص چهره Face ID جایگزین خواهد شد. البته بعید نیست آیفون LCD اپل حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به مدل‌های OLED داشته باشد؛ ماهیت پنل‌ LCD کوپرتینویی‌ها را از ارائه یک آیفون ارزان‌قیمت با طراحی بدون حاشیه باز می‌دارد. 

image

در میان‌ آیفون‌های جدیدی که توسط اپل عرضه خواهد شد، یک مدل 6.1 اینچی وجود دارد که نمایشگر LCD دارد و ارزان‌قیمت‌ترین گوشی اپل در سال 2018 خواهد بود. همچنین تنها یک گوشی در سال جاری میلادی توسط اپل معرفی خواهد شد که به یک دوربین در قاب پشتی مجهز شده است. جانشین آیفون 10 نیز توسط اپل توسعه پیدا می‌کند که کارآیی و دوربین آن نسبت به نسل قبل ارتقا پیدا کرده است و احتمال با پسوند S از نسل قبل متمایز خواهد شد. در نهایت، کوپرتینویی‌ها از یک آیفون رده‌بالا با پسوند «پلاس» رونمایی خواهند کرد که نمایشگر 6.5 اینچی از نوع OLED دارد و مشخصات سخت‌افزاری بهتری نسبت به مدل‌های دیگر خواهد داشت. گفته می‌شود آیفون‌های 2018 اپل با اسم‌رمز N84 (برای مدل 6.1 اینچی با نمایشگر ال‌سی‌دی)، D32 (جانشین آیفون 10) و D33 (نسخه 65 اینچی) توسعه می‌یابند.

امسال منتظر تغییرات گسترده نباشید؛ آیفون‌های 2019 گرد و خاک به پا خواهند کرد!

آنچه در این گزارش بیشتر از همه جلب‌توجه می‌کند، این است که اپل مدل‌های مختلفی را با قیمت متنوع ارائه خواهد داد؛ به عبارت بهتر، کاربران برای تجربه آیفون‌های 2018 تنها به مدل‌های 1000 دلاری محدود نخواهند شد و می‌توانند گوشی‌هایی مقرون‌به‌صرفه‌تر یا حتی گران‌قیمت‌تر خریداری کنند. با توجه به روند کنونی بازار موبایل، کوپرتینویی‌ها ترجیح می‌دهند با افزایش قیمت پیوسته محصولات حاشیه سود خود را از فروش آیفون‌ها حفظ کنند. 

image

طراحی احتمالی آیفون 6.1 اینچی اپل

در میان سه گوشی که امسال توسط اپل عرضه خواهد شد، نسخه Plus با اسم‌رمز D33 بیشتر از همه جلب‌توجه خواهد کرد؛ این مدل که نمایشگری به بزرگی 6.5 اینچ خواهد داشت، بزرگ‌ترین آیفون اپل خواهد بود و مانند آیفون 10 بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز دارد. قابلیت جالبی که آیفون 10 اس پلاس ارائه خواهد داد، امکان استفاده از ویژگی Split-Screen برای تقسیم نمایشگر برای اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان است که می‌توانید در برنامه‌های بیشتری از آن بهره بگیرید. لازم به‌ذکر است که شایعات پیش‌تر منتشر شده مبنی بر آیفون‌های 2018 اپل با دوربین سه‌تایی واقعیت ندارد؛ حداقل امسال چنین مدلی از سوی اپل معرفی نخواهد شد. 

همچنین اشاره می‌شود که اپل نسخه دو سیم‌ آیفون‌های خود را در برخی بازارها برای اولین‌بار عرضه خواهد کرد. مدتی پیش مشخص شد که سیستم‌عامل iOS 12 از آیفون‌هایی با دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و همچنین برخی مدعی شده‌ بودند که آیفون‌های 2018 تنها در برخی بازارها نظیر چین با پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه خواهند شد؛ احتمالا در سایر بازارها نسخه تک‌سیم ارائه می‌شود. کوپرتینویی‌ها در پرچمداران جدید خود از پردازنده Apple A12 استفاده خواهند کرد که تراشه 7 نانومتری است؛ با این‌حال، گمان می‌رود نسخه LCD آیفون‌های 2018 از یک پردازنده ضعیف‌تر استفاده کند. مدتی پیش، اطلاعاتی از یک آیفون LCD جدید با تراشه Apple A10 منتشر شده بود؛ همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که گوشی 6.1 اینچی اپل در سال 2018 به تراشه Apple A12 مجهز نخواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

شاهرخ

۱۳۹۷/۶/۶
هواآوی که مال این حرفا نیست.ولی این اپل که کاری نمیکنه که قیمت هاش بره بالا.بنده خدا داره آیفون ارزون تره 600 دلاری هم میده .این ریال خاک بر سر ماست که داره خاک توسر تر میشه.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۶
بُزک نمیر باهار میاد.. خربزه با پیاز میاد
حالا کو تا ۲۰۱۹ ، ما الان از یک‌ساعتِ دیگه‌مون خبر نداریم،
تا سپتامبر ۲۰۱۹ یه نوزادی بزرگ میشه و دَس‌دَسی می‌کنه.. دَس‌دَسی‌‌..دَس‌دَسی..

Rahan

۱۳۹۷/۶/۶
خوب الان با چی میخواد گرد و خاک کنه؟؟؟؟؟؟!!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۶
اپل هم مثل سامسونگ داره میزنه گاراژ?
همه‌چیز دست‌به‌دستِ هم میده تا ?هوآوی? بیاد در راس‌قدرت