خانهاخبار
الکسا به سوالات قدیمی شما پاسخ می‌دهد

الکسا به سوالات قدیمی شما پاسخ می‌دهد

هنگامی که از یک دستیار صوتی سوالی می‌پرسید که پاسخ آن را نمی‌داند مکالمه‌ی شما احتمالا در همین نقطه به پایان می‌رسد و در صورتی برای پیدا نکردن جواب سوالتان از دستگاه دیگری استفاده نکنید سوال شما نیز همچنان بی پاسخ باقی می‌ماند.
۱۳۹۷/۵/۱۷
image

آمازون به دنبال تغییر این ماجراست و معتقد است سوال های شما نباید بی پاسخ باقی بماند. به همین دلیل در حال طراحی مکانیزم ویژه‌ای برای الکسا است تا با به‌روزرسانی اطلاعات خود به کمک هوش مصنوعی، هرگاه پاسخی برای سوالات قدیمی شما، که پیش از این جوابی برای آنها نداشت پیدا کرد شمارا از آن مطلع کند.

شاید این ویژگی چندان کاربردی به نظر نرسد اما اگر ذهن پرسشگری داشته باشید می‌تواند به شما در رسیدن به جواب سوال‌هایتان کمک کند. این به‌روزرسانی در طول هفته‌ی آینده به مرور برای تمام کاربران الکسا در دسترس قرار می‌گیرد.

اما این ویژگی صرفا برای راضی کردن حس کنجکاوی کاربران نیست و احتمالا آمازون این اقدام را در رقابت با گوگل انجام داده است که با استفاده از موتور جستجوی قدرتمند خود همواره در پاسخ دادن به سوالات علمی کاربران دست بالا را داشته. شاید این قابلیت نتواند این حفره را به تنهایی پر کند، اما یادآور این نکته است که الکسا در حال پیشرفت و گسترش است و احتمال تعویض با دستیار صوتی گوگل را در دفعات بعد که سوالات علمی یا تاریخی شما از سوی الکسا بی پاسخ می‌ماند، کاهش می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)