خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Xperia XZ3 سونی در تاریخ ۸ شهریور قوت گرفت

احتمال معرفی پرچمدار Xperia XZ3 سونی در تاریخ ۸ شهریور قوت گرفت

سونی یک گوشی سطح بالای دیگر را به نام Xperia XZ3 در دست توسعه دارد. باتوجه به صدور مجوز برای این پرچمدار انتظار می‌رود که تا 30 اوت (8 شهریور) رسما معرفی شود.
۱۳۹۷/۵/۱۶

تازه‌ترین پرچمداران موجود کمپانی سونی چند ماه پیش در فوریه معرفی شدند اما سونی یک مدل سطح بالای دیگر هم در دست توسعه دارد و انتظار می‌رود آن را تا آخر سال 2018 روانه بازار کند. باتوجه به گزارش‌های اخیر ممکن است این گوشی به نام Xperia XZ3 در تاریخ 30 اوت و در خلال برگزاری IFA معرفی شود. امروز هم گزارش مرتبط تازه‌تری منتشر شد و از صدور مجوز برای آن در برزیل خبر داد.

image

همان‌طور که معمولا در فهرست مجوزهای صادر شده شاهد هستیم، این مجوز تازه هم اطلاعاتی برای تأیید تصاویر رندری منتسب به Xperia XZ3 در بر ندارد. البته باتوجه به آن‌ درمی‌یابیم که حداقل دو نسخه متفاوت از این پرچمدار با شناسه‌های H-9461 و H-9463 در دست توسعه هستند. علاوه بر این موضوع در حالی که اطلاعات چندانی از مشخصات این مدل‌ها ذکر نشده به باتری با ظرفیت 3060 اشاره شده است. اگر ظرفیت باتری گوشی Xperia XZ3 واقعا 3060 میلی آمپر باشد، بدین معنیست که حدودا 120 میلی آمپر کمتر از ظرفیت باتری نسل قبلی یا همان Xperia XZ2 است.

image

پیش بینی می‌شود که پرچمدار تازه سونی به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی مجهز شود و از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. همچنین دوربین اصلی با یک لنز در پنل پشتی آن تعبیه می‌شود و انتظار می‌رود که همان حسگر 42 مگا پیکسلی تازه سونی باشد. به دنبال معرفی رسمی سیستم عامل تازه اندروید 9.0 پای به نظر می‌رسد که سونی Xperia XZ3 را به طور پیش فرض به این نسخه مجهز کند.

انتظار می‌رود سونی در تاریخ 30 اوت (8 شهریور) از گوشی Xperia XZ3 پرده بردارد و آن را در خلال ماه سپتامبر روانه بازار سازد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۱۸
انقدر صبر کن تا پیر بشی خخخخخخخخخخخخخ

بهزاد

۱۳۹۷/۵/۱۷
سلام بهزاد هستم از سوئد.
بنظرم سونی رو به پرتگاه در حرکت هست و همین یکی دوسال محو میشه. من عاشق سونی ام و گوشی همین الانمم سونیه ولی متاسفانه نسبت به کسانی که سامسونگ یا اپل دستشونه زودتر خراب شده و ادا در میاره مثلا حین مکالمه صفحه ش سیاه میشه.. اب نفوذ میکنه. عکساش جااب نیست و صدای مکالمه کیفیت انجنانی نداره و ایرادات ریز و درشت دیگه و متاسفانه من دیگه علاقه انچنانی به سونی ندارم و در فکر خرید سامسونگ هستم با وجود اینکه قبلا از سامسونگ متنفر بودم. سپاس

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۱۶
s10 مقصودم بود

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۱۶
من پول به هیچ گوشی نمیدم تا گوریلاگلس6 بیاد.
گوریلاگلس6 هم با گلکسیs9 میاد??