خانهاخبار
قابلیت جدید اینستاگرام: به‌اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران در استوری!

قابلیت جدید اینستاگرام: به‌اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران در استوری!

در اینستاگرام همواره جای قابلیتی برای اشتراک گذاشتن عکس‌هایی که از دیگران می‌بینیم و دوست داریم خالی بود. کاربران برای رفع این نیاز خود از اپلیکیشن‌های شخص ثالث استفاده می‌کردند. تا اینکه اینستاگرام راهی اندیشید تا کاربران بتوانند به راحتی و به صورت مستقیم از طریق خود اینستاگرام، عکس‌های دیگر کاربران را به اشتراک بگذارند.
۱۳۹۷/۲/۲۹

چندی پیش اینستاگرام وعده داده بود گزینه‌ای را در اپلیکیشن خود طراحی کند تا قابلیت ریگرام کردن یا به عبارتی امکان اشتراک گذاری پست‌های دیگران را به کاربران بدهد. حال اینستاگرام به وعده خود عمل کرده است و از امروز این قابلیت برای کاربران در دسترس خواهد بود. اما همان طور که پیش از این نیز گفته بودیم، سیاست‌های اینستاگرام به گونه‌ای است که این امکان را تنها برای اشتراک گذاری در استوری فراهم خواهد کرد.

از این پس می‌توانید هنگامی که تصویر زیبا و جالب توجهی در اینستاگرام مشاهده می‌کنید، آن را به راحتی از طریق استوری با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید و آن‌ها را نیز در لذت خود شریک کنید. به این ترتیب نام و یوزر صاحب عکس و قانون کپی رایت نیز حفظ خواهد شد.

image

اما چگونه عکس‌های دیگران را به اشتراک بگذاریم؟

هنگامی که در مرور اینستاگرام خود به عکس قابل توجهی برخورد کردید، کافی است روی آیکون هواپیمای کاغدی که در زیر عکس و در کنار آیکون‌های لایک و کامنت قرار گرفته است، ضربه بزنید. پیش از این، از این گزینه برای اشتراک گذاشتن عکس در دایرکت مسیج استفاده می‌کردید. حالا در بالای لیست، گزینه‌ی دیگری اضافه شده است تا بتوانید آن را در استوری نیز به اشتراک بگذارید. روی آن ضربه بزنید تا این عکس به استوری شما اضافه شود. هم‌چنین می‌توانید تمام ویرایش‌هایی که برای یک استوری انجام می‌دادید، روی این تصویر نیز اعمال کنید. در کنار آن، یوزر صاحب عکس نوشته می‌شود تا فالوئرهای شما بتوانند در صورت تمایل با ضربه زدن روی آن، به صفحه شخصی آن فرد بروند و سایر عکس‌های او را ببینند.

اما فقط می‌توانید پست‌های حساب‌های عمومی را به اشتراک بگذارید و چنین امکانی برای حساب‌های شخصی (private) امکان‌پذیر نیست.

اگر به هر دلیلی تمایل ندارید که دیگر افراد، پست‌های شما را به اشتراک بگذارند، می‌توانید به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و این قابلیت را خاموش کنید.

اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید تا از این قابلیت جدید و کاربردی، بهره‌مند شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

فاطمه

۱۳۹۸/۱۰/۹
چرا گزینه addyour stori نمیاد

karim

۱۳۹۸/۹/۱۲
منم مثل بقیه چرا وقتی من اون موشک یا همون علامت پیکان رو میزنم add your story نمیاره واسه من ؟و فقط میتونم به بقیه بفرستم

Mobin

۱۳۹۸/۸/۲۰
چرا وقتی من اون موشک رو بزنم add your story برای من نمیاد؟

Mobin

۱۳۹۸/۸/۲۰
چرا وقتی من اون موشک رو بزنم برای add your story نمیاد؟
فقط میتونم به دیگران بفرستم.

Maryam

۱۳۹۸/۷/۱
چرا اصن گزینه اشتراک تو استوری واسه من نمیاد؟!