خانهاخبار
تصویر قاب محافظ گوشی Mi Max 3 شیائومی از دوربین دوگانه خبر می‌دهد

تصویر قاب محافظ گوشی Mi Max 3 شیائومی از دوربین دوگانه خبر می‌دهد

کمپانی شیائومی ممکن است میان رده سطح بالای Mi Max 3 را تا ماه آینده رسما معرفی کند. تازه‌ترین تصاویر از قاب محافظ این گوشی برخی مشخصات کلیدی‌اش را به نمایش گذاشته‌اند.
۱۳۹۷/۱/۲۵

کمپانی شیائومی گوشی Mi Max 2 خود را ماه مه سال گذشته رسما معرفی کرد و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که این سازنده چینی ماه آینده از جانشین گوشی مذکور به نام Mi Max 3 رسما رونمایی کند. این گوشی یکی از دستگاه‌های هوشمندی به شمار می‌رود که بسیاری منتظر معرفی‌اش هستند چراکه انتظار می‌رود با پنل نمایش بزرگ و نسبت تصویر 18:9 به همراه یک باتری بزرگ معرفی شود. البته دو تغییر بزرگ دیگری که امیدوار هستیم در Mi Max 3 اتفاق بیفتند، مجهز شدن این گوشی هوشمند به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و همچنین پشتیبانی از امکان شارژ بی سیم است. چند روز پیش شاهد انتشار تصاویر منسوب به قاب محافظ این گوشی بودیم که فروش آن ظاهرا در وب‌سایت فروشگاهی Alibaba در کشور چین آغاز شده است. با مشاهده این تصاویر توانستیم برخی ویژگی‌های کلیدی گوشی Mi Max 3 را تشخیص دهیم.

image

همان‌‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، این قاب محافظ پلاستیکی متعلق به گوشی Mi Max 3 است. در نمای پشتی آن به خوبی می‌توان بریدگی مخصوص دوربین اصلی با لنزهای دوگانه را دید که در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته‌اند و به صورت عمودی چینش شده‌اند. حسگر اثرانگشت آن هم به شکل مدور کمی پایین‌تر و در میانه عرض پنل پشتی دیده می‌شود.

در لبه بالای قاب محافظ هم شاهد بریدگی‌هایی هستیم که حدس می‌زنیم به جک هدفون 3.5 میلی متری و اینفرارد مربوط باشند. بلندگوهای استریو هم احتمالا در لبه پایینی گوشی تعبیه می‌شوند و پورت ارتباطی USB Type-C درست در میان این دو قرار می‌گیرد.

طراحی کلی پنل پشتی گوشی Mi Max 3 تا حدودی شبیه نسل قبلی (Mi Max 2) به نظر می‌رسد. پیش از این هم در فایل‌های فرم ور فاش شده منسوب به این گوشی شاهد بودیم که Mi Max 3 قرار است با پشتیبانی از شارژ بی سیم معرفی شود و اگر این شایعه صحت داشته باشد، پنل پشتی آن به جای فلز از جنس شیشه طراحی خواهد شد.

image

پیش بینی می‌شود که میان رده Mi Max 3 با دوربین دوگانه مشابه Mi 6 معرفی شود و صفحه نمایش 6.99 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که ظرفیت باتری بزرگ این گوشی 5500 میلی آمپر ساعت است و از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 هم پشتیبانی می‌کند. پیش بینی می‌شود که گوشی مذکور در دو نسخه با پردازنده متفاوت روانه بازار شود. بدین ترتیب که یکی از آن‌ها به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 مجهز شود و از 3 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد و دیگری هم از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت بگیرد و در کنار 4 گیگابایت رم از 128 گیگابایت حافظه داخلی هم پشتیبانی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رامین

۱۳۹۷/۱/۲۵
من max 2 دارم عالیه