خانهاخبار
سونی دو تبلت 8 و 10 اینچی را در تابستان امسال معرفی خواهد کرد

سونی دو تبلت 8 و 10 اینچی را در تابستان امسال معرفی خواهد کرد

براساس شایعاتی که اخیراً منتشر شده است، انتظار داریم سونی در نیمه دوم سال 2018 از دو تبلت 8 و 10 اینچی جدید رونمایی کند.
۱۳۹۷/۱/۸

آخرین تبلت ارائه شده توسط سونی، در سال 2015 به صورت رسمی معرفی شود؛ پس از عرضه این مدل، سونی به ماجراجویی خود در بازار موبایل ادامه داد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد شرکت ژاپنی به‌ زودی از دو تبلت جدید از سری Xperia XZ2 رونمایی خواهد کرد. کالبدشکافی برنامه دوربین، حاوی ارجاعاتی به تبلت‌های جدید سونی از سری Xperia است. کدهایی که باعث شده گمان کنیم سونی به دنبال عرضه دو تبلت جدید از سری Xperia بوده، در ادامه آمده است:

Cam_core_eye_position_tutorial_port_ Tablet_8inch_icn.Png
Cam_core_eye_position_tutorial_port_ Tablet_10inch_icn.Png
Cam_core_eye_position_tutorial_ Tablet_8inch_icn.Png
Cam_core_eye_position_tutorial_ Tablet_10inch_icn.Png
Cam_core_fast_switch_tutorial_port_ Tablet_8inch_icn.Png
Cam_core_fast_switch_tutorial_port_ Tablet_10inch_icn.Png
Cam_core_fast_switch_tutorial_tablet_ 8Inch_icn.Png
Cam_core_fast_switch_tutorial_tablet_ 10Inch_icn.Png

آنچه در کدهای برنامه دوربین وجود دارد، نشان می‌دهد سونی حداقل دو تبلت اندرویدی عرضه خواهد کرد؛ شرکت ژاپنی در حال توسعه یک تبلت 8 اینچی است و همچنین تبلت دیگری را با نمایشگر 10 اینچی توسعه می‌دهد.

انتظار داریم تبلت‌های جدید سونی در تابستان سال جاری میلادی به صورت رسمی، به همراه گوشی پرچمدار Xperia XZ2 Pro معرفی شود؛ آن‌طور که پیداست، مدل Pro گوشی Xperia XZ2 پیشرفته‌ترین گوشی سونی خواهد بود که در سال جاری میلادی ارائه می‌شود.

image

لازم به‌ذکر است که سونی، تبلت Xperia XZ4 را به عنوان یک محصول پرچم‌دار عرضه کرده است؛ البته این مدل آخرین تبلت ارائه شده توسط سونی محسوب می‌شود. انتظار داریم حداقل یک مدل از تبلت‌های جدید سونی که نمایشگر 8 و 10 اینچی دارد، با Galaxy Tab S3 سامسونگ یا آیپدهای قدرت‌مند اپل رقابت کنند.

یک مدل از تبلت‌های جدید سونی با پردازنده اسنپدراگون سری 800 کوالکام عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه انتظار داریم نسخه‌ای با پشتیبانی از LTE و سیم‌کارت عرضه شود. در بازاری که نمایشگر گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر می‌شود، تبلت‌ها جایی دشوار برای رقابت خواهند داشت؛ به خصوص تبلت‌های اندرویدی که در بازار به اشباع رسیده، عرضه می‌شوند. همین موضوع باعث شده است تا برندهای مطرح، تبلت‌های کم‌تری را نسبت به گذشته عرضه نمایند یا با احتیاط بیشتری در این بازار قدم بردارند. به همین جهت، تبلت Xperia XZ2 که در تابستان عرضه خواهد شد؛ رقیب چندانی نخواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)