خانهاخبار
لغو ساخت گوشی Moto X5 از سوی موتورولا!

لغو ساخت گوشی Moto X5 از سوی موتورولا!

شایعه شده که موتورولا تولید برخی گوشی‌های خود را ازجمله Moto X5 لغو کرده است. این کمپانی در بیانیه‌ای مطبوعاتی موضوع را تلویحا تأیید و اعلام کرده است که ساخت سری Moto Z همچنان طبق برنامه قبلی پیش می‌رود.
۱۳۹۶/۱۲/۲۱

گوشی هوشمند موتورولا Moto X4 از زمان عرضه رسمی‌اش با استقبال کاربران مواجه شد و به همین خاطر پیش بینی می‌شد که این سازنده توسعه نسل بعدی گوشی مذکور را هم به نام Moto X5 در دست داشته باشد. اولین خبرها درباره تولید احتمالی این گوشی در ابتدای سال جاری و در ماه ژانویه منتشر شدند. حالا گزارش تازه‌ای در این باره منتشر شده که ادعا می‌کند موتورولا تولید گوشی Moto X5 را لغو کرده است.

بر اساس این گزارش تازه، لغو ساخت گوشی هوشمند Moto X5 درواقع بخشی از برنامه پایان فعالیت موتورولا به شمار می‌رود. موتورولا چندی پیش پایان فعالیت دفتر خود را در شیکاگو تأیید و اعلام کرد که گوشی‌های ماژولار سری Moto Z این سازنده همچنان تولید خواهند شد.

در ادامه این گزارش اشاره شده است که رویکرد موتورلا درباره موتو ماد (اکسسوری‌های قابل تعویض گوشی‌های سری Moto Z) هم تغییر یافته است. این کمپانی حالا تصمیم دارد به جای عرضه موتو مادهای مورد نیاز بازار تنها به معرفی ماژول‌هایی بپردازد که مطمئن است به فروش خوبی دست پیدا می‌کنند.

image

کمپانی موتورولا که توسط لنوو اداره می‌شود، حالا تمرکز خود را پس از لغو گوشی Moto X5 متوجه گوشی‌های سه سری Moto G، Moto E و Moto Z می‌کند. همچنین احتمال معرفی گوشی تازه‌ دیگری از سری Moto X در آینده هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

موتورولا در بیانیه‌ای رسمی به برخی خبرگزاری‌ها اعلام کرده است : « کمپانی لنوو در اواخر سال گذشته موضوعی را اعلام کرد که ممکن است در خلال فصل‌های آینده شاهد نتایج آن باشیم و کمتر از 2% از کارکنان این شرکت تحت تاثیرش قرار گیرند. کاهش تعداد کارمندان که در هفته اخیر اتفاق افتاد هم در ادامه همان تصمیمات و روند بود. ما عملیات موتورولا را در شیکاگو کاهش می‌دهیم اما این موضوع باعث نشده است تا وضعیت نیمی از نیروی کار ما در آن شهر تحت تاثیر قرار گیرد و همه کارمندان بخش Moto Z همچنان به کار خود مشغول خواهند بود».

کمپانی موتورولا در حال حاضر خودش را برای رونمایی از گوشی‌های سری Moto G آماده می‌کند. این سازنده قرار است سه گوشی Moto G6، G6 Plus و G6 Play را از این خانواده معرفی کند. همچنین قرار است در آینده نزدیک شاهد معرفی گوشی‌های تازه Moto E5، E5 Plus و E5 Play باشیم.

در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی درباره تاریخ رونمایی و همچنین قیمت نهایی گوشی‌های سری Moto E5 و G6 در دسترس نیست. از طرفی چون گوشی Moto X4 سال گذشته در ماه ژوئن معرفی شد، پیش بینی می‌شود که سری Moto E5 هم اواخر سه ماهه دوم سال جاری معرفی شود. همچنین ممکن است که سری Moto G6 هم در همین بازه زمانی رونمایی شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)