خانهاخبار
6 محصول شیائومی که برای عیدی دادن مناسبند

6 محصول شیائومی که برای عیدی دادن مناسبند

اگر در فکر خرید هدیه‌ای برای عیدی دادن هستید ولی نمی‌دانید چه چیز جالب و مناسب قیمتی می‌توانید برای طرف مقابلتان پیدا کنید، در ادامه این مطلب 6 محصول جالب از شرکت شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم که برای عیدی دادن گزینه‌های مناسبی هستند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۳

از قدیم رسم است که ایرانی‌ها در عید نوروز به یکدیگر پول عیدی می‌دهند تا به برکت آن سال پر پولی داشته باشند؛ اما هستند افرادی که به دنبال عیدی متفاوتی به جز پول می‌گردند چون می‌دانند با یک هدیه غیر نقدی می‌توانند فرد مقابلشان را بیشتر خوشحال کنند.

اگر به دنبال محصولی مناسب قیمت و متفاوت می‌گردید تا در عید نوروز به خانواده و دوستان خود هدیه دهید، در این مطلب شما را با محصولاتی از شرکت شیائومی آشنا می‌کنیم که برای عیدی دادن بسیار مناسبند.

شاید ندانید شیائومی به جز گوشی‌های هوشمند، محصولات گوناگونی تولید می‌کند که همگی از نظر طراحی و کیفیت ساخت عالی هستند. برند شیائومی با اینکه یک برند چینی است اما در جهان بسیار خوش‌نام است و کاربران سخت‌گیر ایرانی نیز از آن رضایت دارند.

در ادامه 6 محصول جالب از شرکت شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم که قیمتی کمتر از 200 هزار تومان دارند و می‌توانند گزینه‌ بسیار خوبی برای عیدی دادن باشند.

 

کوله پشتی Urban

image

شاید تصور نکنید که شیائومی کوله پشتی نیز تولید می‌کند. این کوله پشتی طراحی و جنس بسیار خوبی دارد و فضای داخل آن به شکل جالب تقسیم‌بندی شده به گونه‌ای که می‌توان خیلی راحت وسایلی مثل لپ‌تاپ، کتاب، پاور بانک، موبایل، عینک و... در آن جا داد.

جنس پارچه کوله پشتی Urban شیائومی ضد آب و ضد لک است و دوخت محکمی دارد. همچنین طراحی آرگونومیک و مواد به‌کار رفته در ساخت آن سبب می‎شود تا هنگام استفاده دچار خستگی نشوید.

قیمت فعلی: حدود 160 هزار تومان

 

پیچ گوشتی 24 عددی Mijia Wiha

image

ابزار آلات یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توان به هر مردی داد. ست پیچ گوشتی 24 عددی Mijia Wiha شیائومی مناسب برای تعمیر انواع لوازم کوچک است و داشتن آن در هر خانه‌ای ضروری است. سری‌های این پیچ‌گوشتی حالت مغناطیسی دارند و جنس آن از آلیاژ آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده که در یک جعبه بسیار زیبا قرار می‌گیرند.

قیمت فعلی: حدود 130 هزار تومان

 

هدفون داخل گوشی Mi Pro HD

image

شیائومی هدفون‌های بسیار خوبی در سبد محصولات خود دارد که مدل Mi Pro HD یکی از بهترین‌هاست. کیفیت صدای بالا، جنس عالی و راحتی خوب این هدفون سبب می‎شود تا مطمئن شوید طرف مقابلتان از داشتن آن خوشنود خواهد شد. سیم این هدفون در هم گره نمی‌خورد و روی آن کنترل کم و زیاد کردن صدا وجود دارد. همچنین با داشتن 4 سری مختلف می‌توان آن را برای هر گوشی اندازه کرد.

قیمت فعلی: حدود 120 هزار تومان

 

دستبند هوشمند Mi Band 2

image

دستبند هوشمند Mi Band 2 شیائومی گزینه خوبی برای ورزشکاران و افرادی است که به سلامت خود اهمیت می‌دهند. این دستبند سلامتی می‌تواند تعداد قدم‌ها، مسافت پیموده شده، کالری مصرفی، ضربان قلب و وضعیت خواب را اندازه گیری کند و آمار و اطلاعات آن را روی گوشی‌های هوشمند نمایش دهد.

می‌ بند 2 شیائومی با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگار است و خاصیت ضد آب دارد. این دستبند هوشمند تماس‌ها و پیام‌های وارده را به کاربر اطلاع می‌دهد و با هر بار شارژ می‌توان تا 1 ماه از آن استفاده کرد.

قیمت فعلی: حدود 100 هزار تومان

 

هدست واقعیت مجازی VR Play 2

image

هدست واقعیت مجازی هر کسی را هیجان‌زده می‌کند؛ خواه کودک باشد خواه بزرگسال. این هدست با اکثر گوشی‌های هوشمند 4.7 تا 5.7 اینچی سازگار است و زاویه دیدی برابر با 93 درجه دارد که کمک می‌کند لذت بیشتری از دیدن تصاویر با آن ببرید. شیائومی این هدست را با جنسی پارچه‌ای و نرم ساخته تا هنگام استفاده به سر شما فشار نیاید و شما را دچار خستگی نکند.

قیمت فعلی: حدود 90 هزار تومان

 

سنسور گل Mi Smart Plant

image

اگر فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید عاشق گل و گیاه و باغبانی است، حتما از داشتن سنسور گل شیائومی استقبال می‌کند. این سنسور با قرار گرفتن در خاک گلدان میزان نور، رطوبت، خاک و دما آن را بررسی می‌کند و اطلاعاتش را به گوشی هوشمند شما می‌فرستد؛ به این ترتیب می‌توان به شکل بهتری از گل و گیاه‌های خانه نگهداری کرد.

قیمت فعلی: حدود 50 هزار تومان

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

amiram

۱۳۹۷/۲/۲۷
اصلا وقتی جنسای شیاومی رو استفاده می کنید متوجه کیفیت عالیشون میشید.

مانی

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
همیشه جای یک بِرند که بتونه به نیازهای واقعی افراد توجه کنه و کالای کاملاً مناسب تهیه کنه تو بازار خالی بوده که ظاهراً شائومی به خوبی این خلع‌رو پر کرده

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
شیائومی یکی از بهترین برند با کیفیت چینی هستش.
من دوسش دارم .

رامین

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
شیاومی کارش درسته