خانهاخبار
ویدیوی مفهومی از میان‌رده Nokia 7 Plus با حاشیه‌های باریک

ویدیوی مفهومی از میان‌رده Nokia 7 Plus با حاشیه‌های باریک

ویدیوی مفهومی تازه منتشر شده، طراحی احتمالی میان‌رده جدید HMD Global را با دوربین دوگانه، حاشیه‌های باریک و نمایشگر کشیده 18:9 فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

مدتی است که شایعاتی مبنی بر عرضه مدل «پلاس» نوکیا 7 برای فروش جهانی وجود دارد؛ این گوشی که سال گذشته معرفی شده بود، در حال‌حاضر به صورت انحصاری در بازار چین عرضه می‌شود و انتظار داریم رونمایی از نسخه جدید، عرضه آن‌را به صورت جهانی امکان‌پذیر کند. براساس گمانه‌زنی‌ها، نوکیا 7 پلاس به صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد؛ در حالی‌که بسیاری برای رونمایی از محصولات جدید HMD Global منتظر هستیم، یک کانال یوتیوب با نام «Concept Creator» ویدیوی مفهومی را از مدل «پلاس» نوکیا 7 منتشر کرده است که این گوشی را با حاشیه‌های باریک به تصویر می‌کشد.

image

باید اشاره کرد که ویدیوی منتشر شده، براساس اطلاعات فاش شده از نوکیا 7 پلاس است؛ به همین جهت، آنچه در ویدیو مشاهده می‌شود، آشنا به‌نظر می‌رسد. با توجه به اینکه ویدیوی مفهومی براساس شایعات، ایجاد شده است؛ به همین جهت، احتمالاً نسخه «واقعی» نوکیا 7 پلاس شباهت زیادی به این ویدیو خواهد داشت. گوشی جدید HMD از جنس شیشه و فلز است و در پنل پشتی، دوربین دوگانه عمودی دارد؛ ضمن اینکه به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده است. تا پیش از عرضه مدل 2018 نوکیا 6، نوکیا 7 تنها گوشی شرکت فنلاندی محسوب می‌شد که از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند؛ مدل 2017 نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 8 به دکمه‌ی فیزیکی Home مجهز شده بودند و حسگر اثرانگشت با این دکمه‌ی فیزیکی ادغام شده است.

تمامی کلیدهای فیزیکی در نوکیا 7 پلاس در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته است و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در لبه‌ی بالای گوشی گنجانده شده است. باید اشاره کرد که دوربین دوگانه از پنل پشتی، کمی بیرون‌زده است؛ فلاش LED دوگانه با دو رنگ مختلف نیز در سمت راست دوربین اصلی جای گرفته است. لنزهای دوربین توسط کارل زایس توسعه یافته است و نوکیا 7 پلاس با وجود اینکه یک میان‌رده است، از لنزهای ساخت کارل زایس بهره خواهد گرفت. برند «نوکیا» نیز در پنل پشتی گوشی درج شده است.

براساس شایعات، نوکیا 7 پلاس به تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز خواهد شد؛ این فبلت که نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 دارد، از چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند و با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو ارائه شده است. مدلی که در سال گذشته معرفی شده بود، از پردازنده ضعیف‌تر اسنپدراگون 630 کوالکام استفاده می‌کند؛ ضمن اینکه به نمایشگری کوچک‌تر با نسبت ابعاد استاندارد 16:9 مجهز شده است و دوربین دوگانه ندارد!

توجه HMD Global به دوربین اصلی، باعث نشده است تا این شرکت از علاقه‌مندان به عکاسی سلفی غافل شود؛ گمان می‌رود از سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی با مدل «پلاس» نوکیا 7 استفاده شده باشد. ضمن اینکه ویژگی Bothie به شما اجازه خواهد داد به صورت هم‌زمان، با دوربین اصلی و دوربین ثانویه عکس‌برداری نمایید.

شرکت اچ‌ام‌دی، شایعات موجود پیرامون عرضه نوکیا 7 پلاس یا دیگر گوشی‌های جدید خود را در نمایشگاه MWC 2018 تأیید نکرده است؛ با این‌حال، بسیاری منتظر عرضه نسخه جدید Nokia 8 با حاشیه‌های باریک و پردازنده احتمالی اسنپدراگون 845 کوالکام هستیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Genius Man

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
من نوکیا ۳۳۱۰ رو به گلکسی اس ۹ ترجیح میدم، قدرت و کیفیت میخوای برو می میکس ۲ اس بخر وان پلاس ۵تی بخر میت ۹ پورش دیزاین بخر خیلی از مدل های بهتر از اس ۹ تو بازار هست که پارسال تولید شدن سامسونگ فقط یه کلاهبرداره تمام.

mr305

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
و حالا بازگشت سلطااااااااااااااااااااان یوهوووووووووو

mr305

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
داداش درسته سامسونگ پرچمدار قویه ولی دلیل نمیشه بقیه مارک هارور دور ریخت هواوی و سونی نوکیا هم هستن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
کانسپت هم خیال
هیچگاه با خیالات زندگی نکنید
زندگی را بر پایهء واقعیات بُنیان نهید
s9 بخرید خلاص?