خانهاخبار
گوشی‌های A5, Galaxy S7 و (A3 (2017 سامسونگ در صف دریافت اندروید اوریو

گوشی‌های A5, Galaxy S7 و (A3 (2017 سامسونگ در صف دریافت اندروید اوریو

اندروید اوریو تازه‌ترین سیستم عامل گوگل است که گوشی‌های کمپانی سامسونگ هم از آن بهره می‌برند. دوگانه گلکسی اس8 و نوت 8 اولین گوشی‌های این غول تکنولوژی خواهند بود که به اوریو به روزرسانی می‌شوند. گزارش تازه‌ای در این باره منتشر شده و از برخی گوشی‌های میان رده و قدیمی‌تر به عنوان گوشی‌های بعدی در صف دریافت اوریو یاد کرده است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

کمپانی سامسونگ پس از اتمام برنامه انتشار بتای اندروید 8.0 اوریو برای گوشی‌های گلکسی اس8 حالا قصد دارد به ارتقای سایر گوشی‌های قدیمی‌تر یا میان رده‌اش توجه کند. البته شکی نیست که گلکسی نوت 8 پس از گلکسی اس 8 برای این سازنده در اولویت به‌روزرسانی قرار دارد اما گزارش‌های متعدد تازه معتقدند که پس از ارتقای آن شاهد به روزرسانی Galaxy S7 و S7 Edge، Galaxy A5 و A3 (2017) و همچنین تبلت Galaxy Tab S3 خواهیم بود.

این خبر تازه ابتدا توسط وب‌سایت طرفداران سامسونگ (SamMobile) منتشر شد و GalaxyClub هم آن را تأیید کرد. از طرفی هنوز جزئیات این امر مشخص نیست و نمی‌دانیم این دستگاه‌ها قرار است دقیقا چه زمانی به اندروید اوریو به روزرسانی شوند. همان‌طور که اشاره کردیم، سامسونگ برنامه انتشار نسخه‌های بتای اندروید اوریو را برای دوگانه پرچم‌دار گلکسی اس8 به اتمام رساند اما نسخه نهایی این سیستم عامل تازه هنوز برای گوشی‌های مذکور منتشر نشده است؛ هرچند انتظار می‌رود که این نسخه در خلال هفته‌های آینده برای سرانجام منتشر شود. اگر خاطرتان باشد، نسخه آزمایشی فرم ور منسوب به گلکسی نوت 8 هم در ماه دسامبر سال گذشته فاش شد و از آن زمان تا به حال هنوز گزارشی درباره تاریخ انتشار اندروید اوریو برای این فبلت منتشر نشده است.

image

در حال حاضر درباره جدول زمانی انتشار اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ حدس‌هایی می‌زنیم اما این پیش بینی‌ها قطعی نیستند. در هر صورت دیگر می‌دانیم که کدام گوشی‌ها در خلال ماه‌های آینده موفق به دریافت اوریو خواهند شد.

وب‌سایت SamMobile به وضعیت نرم افزاری Galaxy S6 هم اشاره کرده و گفته است هیچ خبری مبنی بر احتمال ارتقای این گوشی به اندروید اوریو در دسترس نیست. با توجه به این موضوع که Galaxy S6 در آوریل سال 2015 روانه بازار شد و به صورت پیش فرض به اندروید لالیپاپ 5.0.2 مجهز شده بود، اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد که سامسونگ نسخه تازه اوریو را برای آن منتشر کند چراکه بیش از دو سال از عرضه عمومی‌اش می‌گذرد. اغلب سازندگان گوشی‌های موبایل معمولا دستگاه‌هایشان را به مدت دو سال از نظر نرم افزاری پشتیبانی می‌کنند و این محدوده زمانی برای Galaxy S6 دیگر به پایان رسیده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

امیر

۱۳۹۷/۳/۱۰
منم s7 دارم اما خبری نیست

sadeg

۱۳۹۷/۱/۳۱
برای A72017 نمیاد

ادیب

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
داداش منم s7edegهست ولی دریافت نکرد

وحید

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
این نوع خبرها اکثرا شایعه و از طرف افرادی خارج از کمپانی سامسونگ منتشر میشه و نباید خیلی اونها رو جدی گرفت!
آقا سعید! منم با شما موافقم که گوشی A7 که در رده بالاتری از A3 و A5 (البته نسخه ۲۰۱۷شون) هست زودتر بروزرسانی خواهد شد.
مدتی قبل هم در خبری که همینجا هم منتشر شده بود لیست گوشیها و تبلت های زیادی از سامسونگ رو که اندروید اوریو براشون عرضه میشه رو دیده بودیم که مخصوصا باعث دلگرمی و خوشحالی دارندگان نوت۵ (??) و سری S6شده بود.
به هر حال منتظر خبرهای تکمیلی و معتبر از طرف خود سامسونگ هستیم.?

امین

۱۳۹۶/۱۱/۱۹
آندروید 8 برای اس8 پلاس و اس7 اج منتشر شد