خانهاخبار
تصاویر شماتیک پرچم‌دار Xperia XZ Pro سونی فاش شد

تصاویر شماتیک پرچم‌دار Xperia XZ Pro سونی فاش شد

پس از معرفی سه میان رده مختلف، انتظار می‌رود کمپانی سونی یک گوشی پرچم‌دار را در نمایشگاه MWC 2018 که ماه آینده برگزار می‌شود، معرفی کند. تصاویر شماتیک منسوب به این گوشی که حدس می‌زنیم Xperia XZ Pro نامیده شود، روز گذشته فاش شد.
۱۳۹۶/۱۱/۷

روز گذشته تصاویر شماتیک یک گوشی سونی که حدس می‌زنیم Xperia XZ Pro باشد، در فضای وب منتشر شد. انتظار می‌رود که سونی ماه آینده چند گوشی تازه از سری Xperia  را ازجمله پرچم‌دار تازه‌اش، در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی کند.

این تصاویر شماتیک گوشی Xperia XZ Pro  را از دو نمایش روبرو و پشت به نمایش می‌گذارند. در نمای روبرو به نظر می‌رسد که این گوشی از صفحه نمایش بزرگ بدون حاشیه و لبه تا لبه بهره می‌برد. دوربین سلفی سمت چپ بلندگوی مکالمه دیده می‌شود و بریدگی بلندگوی اصلی هم در حاشیه پایین تعبیه شده است. در نمای پشت هم شاهد دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش افقی در گوشه سمت چپ تصویر هستیم و فلش LED دوگانه با طراحی عمودی هم آن‌ها را همراهی می‌کند. لوگوی Xperia و نشان NFC در میانه این پنل نقش بسته و حسگر اثرانگشت هم در کناره سمت راست بدنه قرار گرفته است. درواقع همه دکمه‌های فیزیکی مانند دکمه دوربین و تنظیم صدا در همین موقعیت تعبیه شده‌اند.

image

انتظار می‌رود که پرچم‌دار Xperia XZ Pro صفحه نمایش 5.7 اینچی 4K OLED با نسبت نمایش 18:9 داشته باشد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین سلفی‌اش هم 13 مگا پیکسلی است. البته هنوز اطلاعاتی درباره لنزهای دوگانه اصلی آن در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که کمتر از دوربین سلفی این پرچم‌دار نباشند. در شایعه‌های قبلی به دوربین اصلی 18 و 12 مگا پیکسلی برای Xperia XZ Pro اشاره شده بود و همچنین گفته شد که سونی ممکن است جک هدفون 3.5 میلی متری را از آن حذف کند. هنوز تا زمان معرفی این گوشی مدتی باقی مانده است و انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری درباره مشخصات فنی و طراحی ظاهری این گوشی فاش شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۱۱/۸
دقیقا کی گفته که ررتبه اول صفحه رو سامهنگ داره با اون گندی که تو صفحه آیفون تن زده و آبروشو تو دنیا برد

samuel1987

۱۳۹۶/۱۱/۸
امیدوارم Sony من رو ناامید نکنه با پرچمدار در راه با هر نامی که هست، به عنوان مثال مهم نیست دوربین دوگانه اون چینش افقی و شاید هم عمودی داشته باشه اما فکر میکنم همونطور که Samsung بسیار روی دوربین گلکسی S9 حرف هایی زیادی برای گفتن داره و همه رو شگفت زده خواهد کرد Sony هم همینجور باشه و حتی اگه بیشتر جای تعجب نداره! و در صفحه نمایش هم با توجه به روی آوردن همه شرکت ها به بهینه ترین و باکیفیت ترین صفحه نمایش یعنی OLED و تولید حسگر یکپارچه با صفحه نمایش مخصوص اون و تکرار اون توسط Sony با رزولیشن هیجان آور و تقریبی باور نکردنی 4K که مطمئنن باعث مشکل و حتی شاید هم شکست OLED اختصاصی و رتبه اول Samsung تا اینجا super AMOLED میشه، اما این احتمال هم وجود داره مجدد از LCD استفاده کنه و حسگر اثر انگشت یکپارچه مخصوص تولید شده Japan display برای اون و...
??
Amen

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۷
ایشالا دست ب دعا میشیم سونی باز گند نزنه

P.H

۱۳۹۶/۱۱/۷
امیدوارم اصالتشو حفظ کنه
اگه با همین فرضیات این گوشی معرفی بشه عالیه
من عاشق طراحی های گوشی سونی هستم...زیبا و با اصالت

مهدی

۱۳۹۶/۱۱/۷
حاشیه اش معلوم نیست کمه یا زیاد