خانهاخبار
پایان انتشار نسخه بتای اندروید اوریو برای دوگانه Galaxy S8 سامسونگ

پایان انتشار نسخه بتای اندروید اوریو برای دوگانه Galaxy S8 سامسونگ

پس از انتشار چند نسخه بتای اندروید 8.0 اوریو برای پرچم‌داران Galaxy S8، سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد برنامه نسخه بتا را برای این گوشی‌ها به پایان برساند. بدین ترتیب نسخه نهایی این سیستم عامل برای S8 و S8 Plus به زودی منتشر خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۷

کمپانی سامسونگ دو هفته پیش آخرین نسخه بتای اندروید اوریو را برای دوگانه پرچم‌دار Galaxy S8 و S8 Plus منتشر کرد. حالا به نظر می‌رسد که برنامه انتشار نسخه‌های متعدد بتا برای گوشی‌های مذکور از سوی این سازنده دیگر به پایان رسیده است. این خبر در پی گزارش کاربران مبنی بر مشاهده پیام اتمام برنامه بتا منتشر شده است. تا به حال 7 نسخه متفاوت یتای اندروید اوریو برای S8 سامسونگ منتشر شده و این سازنده کره‌ای هم در هر نسخه تازه تلاش کرده است تا همه باگ‌های قبلی را رفع کند. در پیامی که سامسونگ مبنی بر به پایان رسیدن نسخه بتا برای کاربران ارسال کرده اشاره شده است که برنامه نسخه‌های بتا به این غول تکنولوژی کمک می‌کند تا نرم افزاری با عملکرد بهتر و قابلیت اطمینان بیشتر برای آن‌ها منتشر کند و همچنین تجربه کاربری دارندگان گوشی‌های Galaxy S8 و S8 Plus را هم بهبود ببخشد. سامسونگ تأکید کرده که با پایان برنامه بتا، انتشار نسخه نهایی اندروید اوریو برای دوگانه مذکور نزدیک است.

image

سامسونگ وعده داده است که عمر باتری، ویژگی نوتیفیکشن دات، وضعیت تصویر در تصویر، یادآوری نوتیفیکیشن شخصی و سایر موارد در دوگانه Galaxy S8 پس از ارتقا به اندروید 8 اوریو بهبود می‌یابند. این دو گوشی به صورت پیش فرض به اندروید 7.0 نوقا مجهز شده بودند و اوریو یه به روزرسانی عمده برای آن‌ها به شمار می‌رود. از طرفی گوشی‌های Galaxy S7 و S7 Edge با اندروید مارشمالو به صورت پیش فرض روانه بازار شدند و اواخر زمستان گذشته به نوقا ارتقا یافتند. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد دوباره همین روال را برای گوشی‌های تازه‌ترش در پیش بگیرد و S8 را روی همین زمان‌بندی به اندروید اوریو به روزرسانی کند. کاربران اپراتورهای تی موبایل، AT & T، ورایزون و نسخه‌های آنلاک Galaxy S8 احتمالا اولین کسانی هستند که موفق به دریافت نسخه نهایی اندروید 8 اوریو می‌شوند البته هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار آن از سوی سازنده اعلام نشده است.

کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید اوریو را در ماه اوت سال گذشته رسما معرفی و آن را از ماه اکتبر برای سری گوشی‌های پیکسل خود منتشر کرد. سازندگانی مانند اچ تی سی، هوآوی، موتورولا و همچنین سونی مدت کوتاهی پس از آن موفق شدند نسخه نهایی اندروید اوریو را برای برخی پرچم‌داران موجود و محبوب خود هم منتشر کنند. در حال حاضر بسیاری از سازندگان مانند ال جی، اسنشال، وان پلاس و سامسونگ نسخه‌های بتای اندروید اوریو را برای برخی گوشی‌های خود منتشر کرده‌اند اما هنوز معلوم نیست که نسخه نهایی این سیستم عامل تازه چه زمانی قرار است سرانجام منتشر شود. از طرفی حالا که سامسونگ تصمیم گرفته است برنامه بتای اندروید 8 را برای گوشی‌های S8 به پایان برساند، انتظار می‌رود که نسخه نهایی آن را نهایتا تا چند هفته دیگر به صورت رسمی منتشر کند. البته همان‌طور که گفتیم، تاریخ دقیق انتشار این نسخه برای S8 رسما اعلام نشده است اما با توجه به شواهد معتقدیم که در هفته‌های آینده شاهد وقوع آم خواهیم بود. این نسخه هم مانند سایر به روزرسانی‌های عمده نرم افزاری احتمالا به تدریج منتشر می‌شود و روند آن چند هفته به طول می‌انجامد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

امیرمحمد

۱۳۹۷/۱/۲
کسی میدونه کی اندروید ۸ میاد برا اس۸
هرچی میزنم اپدیت اپدیت نمیکنه
خواهشا رهنماییم کنین

Reza

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
دیر میاد ولی لاقل از اپدیتش راضی هستی،باگ نداره و کاراییش ده برابر اچ تی سیه

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۸
شروع کردن به هنگ بعد سه ماه از ویژگی های بارز هنگ تی سیه.زود آندروید منتشر میکنه پر از باگ و ذوقتون میکنه که زود منتشر شد .در حالی که سامسونگ نسخه ای که منتشر میکنه هیچ باگی نداره و کاراییش ده برابر آندروید خالصه.اینو هر کسی میدونه غیر شما هنگی ها

امین

۱۳۹۶/۱۱/۸
پس کیهان که اندروید 8 گرفته یعد چند ماه دوباره شروع میکنه به هنگ کردن؟خوب شد خودتون اعتراف کردین پس کیهان جان زیاد از آندروید 8 لذت نبر بزودی مثل قبل هنگ ها شروع میشه

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۸
امین @
لذت بردن از اندرویدی که بعد سه ماه شروع به هنگ کردن می‌کنه چه لذتی داره ؟؟؟