خانهاخبار
تصویر زنده فبلت Mi Max 3 شیائومی فاش شد

تصویر زنده فبلت Mi Max 3 شیائومی فاش شد

شیائومی قرار است در آینده نزدیک از نسل تازه فبلت‌های میان رده‌اش به نام Mi Max 3 پرده بردارد. تصاویر زنده تازه‌ای منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شده است که کاهش حاشیه‌های صفحه و احتمال حذف جک هدفون 3.5 میلی متری آن را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۱/۶

گزارش شده است که شیائومی طراحی و تولید گوشی Mi Max 3 را در دست دارد تا آن را جایگزین فبلت Mi Max 2 که سال گذشته معرفی شد، کند. تازه‌ترین خبرها هم درباره این فبلت تازه به طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه و مدرن اشاره کرده‌اند. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که ابعاد Mi Max 3 تقریبا هم اندازه مدل سال گذشته باشد اما طراحی ظاهری آن نسبتا ارتقا یابد. با توجه به شایعه صفحه نمایش بدون حاشیه در این گوشی انتظار می‌رود که شیائومی آن را به پنل نمایش بزرگ‌تر مجهز کند و حاشیه‌های آن را هم کاهش دهد. در پی انتشار خبرهای مختلف، روز گذشته شاهد فاش شدن دو تصویر زنده هم از گوشی Mi Max 3 تازه بودیم که نمای جلو و بالای آن را به نمایش می‌گذاشت.

در تصویر نمای جلو شاهد هستیم که صفحه نمایش کشیده‌تر شده است و احتمالا از نسبت تصویر 18:9 پشتیبانی می‌کند. موقعیت دوربین سلفی، بلندگوی مکالمه و سایر حسگرها هم درست مانند طراحی نسل قبلی یعنی Mi Max 2 به نظر می‌رسد.

image

ویژگی اینفرارد و جک هدفون 3.5 میلی متری در گوشی Mi Max 2 در لبه بالایی بدنه طراحی شده بود اما در این تصویر تنها شاهد تعبیه اینفرارد در لبه بالایی بدنه Mi Max 3 هستیم. با توجه به این تصویر دو پیش بینی اصلی وجود دارد. شیائومی ممکن است جک هدفون 3.5 میلی متری این فبلت تازه را در لبه پایینی بدنه تعبیه کند یا تصمیم گرفته باشد که آن را به کلی از طراحی Mi Max 3 حذف کند. اگر پیش بینی دوم صحت داشته باشد و جک هدفون از این گوشی تازه حذف شود، USB Type-C احتمالا تنها پورت ارتباطی آن خواهد بود.

image

بنا بر گزارش‌های قبلی درباره مشخصات Mi Max 3 شیائومی باید بگوییم که این گوشی احتمالا صفحه نمایش 6.99 اینچی دارد. درباره پردازنده آن هم گفته می‌شود که از یکی از پردازنده‌های میان رده قدرتمند کوالکام مانند اسنپ‌دراگون 630 یا 660 قدرت می‌گیرد. برخی منابع آگاه ادعا کرده‌اند که این گوشی به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز و در دو نسخه با کانفیگ رم 3 و 4 گیگابایت معرفی می‌شود. حافظه داخلی این نسخه‌ها به ترتیب 64 و 128 گیگابایت خواهد بود و احتمالا با کارت حافظه جانبی هم ارتقا می‌یابند. ظرفیت باتری بزرگ Mi Max 3 معادل 5500 میلی آمپر ساعت خواهد بود و از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه 3.0 پشتیبانی می‌کند. همچنین قیمت نسخه‌های مذکور ممکن است به ترتیب 1499 یوان (236 دلار) و 1599 یوان (253 دلار) اعلام شود.

نظر شما درباره این فبلت تازه شیائومی با مشخصات فوق العاده چیست؟ به نظر شما این تصاویر زنده واقعا به Mi Max 3 متعلق هستند یا به نوعی دستکاری Mi Max 2 محسوب می‌شود؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)