خانهاخبار
سیستم عامل جدیدگوگل برای پیکسل‌بوک با نام فیوشا

سیستم عامل جدیدگوگل برای پیکسل‌بوک با نام فیوشا

گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر اینکه سیستم عامل فیوشا قابلیت نصب روی دستگاه‌های موبایل و رایانه‌های شخصی دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۴

تقریبا کسی نیست که اخبار حوزه فناوری را دنبال کند و نام گوگل را نشناسد. گوگل، شرکت بزرگی است که به غیر از موتور جستجوگر محبوبش، به دلیل عرضه سیستم‌عامل کروم و اندروید نیز شناخته می‌شود.

سیستم‌عامل کروم برای لپ تاپ‌ها توسعه داده شده است، اما اندروید برای تبلت و گوشی هوشمند استفاده می‌شود. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل به دنبال توسعه سیستم‌عامل دیگری است، البته هدف این سیستم‌عامل و محصولاتی که پشتیبانی می‌کند، هنوز مشخص نیست.

محصول جدید گوگل که سیستم عامل فیوشا نام دارد اخیرا روی پیکسل بوک آزمایش شده است. این اطلاعات بر اساس آموزشی به دست آمده که نحوه نصب سیستم عامل فیوشا روی پیکسل بوک را آموزش می‌دهد.

نکته جالبی که وجود دارد مبتنی بودن پیکسل بوک به سیستم عامل کروم است. هنوز مشخص نیست که آیا سیستم عامل فیوشا جانشین کروم می‌شود یا هدف دیگری برای آن در نظر گرفته شده است. حدس زده می‌شود که سیستم عامل فیوشا درواقع سیستم‌عاملی هیبریدی باشد و بتوان از آن در دستگاه‌های موبایل و رایانه‌های شخصی استفاده کرد.

image

چنین قابلیتی به کاربران اجازه می‌دهد، دسترسی ساده‌تری به اطلاعاتشان در گوشی هوشمند و رایانه شخصی داشته باشند. در حال حاضر کروم به کاربران اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های اندروید را اجرا کنند. با این حساب ممکن است که سیستم عامل فیوشا نسخه‌ای بهینه‌تر از کروم با قابلیت‌های به‌مراتب بهتری باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)