خانهاخبار
رندرهای مدل 2018 گوشی Galaxy A7 سامسونگ با دوربین سلفی تکی

رندرهای مدل 2018 گوشی Galaxy A7 سامسونگ با دوربین سلفی تکی

به‌تازگی، تصاویر رندر شده‌ای از گوشی Galaxy A7 2018 به‌دست آمده است که نشان می‏‌دهد این مدل به دوربین سلفی دوگانه مجهز نیست؛ همچنین این مدل با صفحه‌نمایش بدون لبه عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۶

مدل 2018 گوشی Galaxy A7 سامسونگ مجدداً فاش شده است؛ این‌بار، تصاویری از میان‏رده جدید کره‌ای‌ها درون یک کیس ژله‌ای از جنس سیلیکن فاش شده است که برخی از مشخصات‌فنی نسخه 2018  گوشی Galaxy A7 را از جمله نمایشگر اینفینیتی دیسپلی و حذف دکمه‌ی فیزیکی Home از پنل جلوی گوشی، تأیید می‎کند. تصاویر فاش شده، کیس‌های Galaxy A7 را در رنگ‎های مختلف به نمایش می‎گذارد. 

image

براساس تصاویر فاش شده، مدل 2018 گوشی Galaxy A7 سامسونگ نمایشگر بدون حاشیه خواهد داشت؛ همان‌طور که گفته شد، این موضوع باعث شده است تا دکمه‌ی Home از پایین صفحه‎نمایش حذف شود و حسگر اثرانگشت نیز به پنل پشتی انتقال یافته. گمانه‌زنی‎ها نشان می‌دهد صفحه‌‏نمایش میان‏رده جدید سامسونگ، 6 اینچی خواهد بود؛ نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر باعث شده است تا رزولوشن آن به Full HD + ارتقا پیدا کند. میان‌رده سال آینده سامسونگ از درگاه یواس‌بی تایپ سی استفاده خواهد کرد و جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در لبه‌ی پایین گوشی قرار دارد.

نسخه جدید گوشی Galaxy A7 سامسونگ به تراشه اگزینوس 7885 مجهز خواهد بود که از شش هسته پردازشی Cortex A53 و دو هسته پردازشی Cortex A73 استفاده خواهد کرد؛ این چیپ‌ست، مبتنی بر فرآیند ساخت 10 نانومتری FinFET تولید خواهد شد و از واحد پردازشگر گرافیکی Mali-G71 استفاده می‎کند. انتظار داریم شرکت سامسونگ، میان‎رده جدیدش را به حداقل چهار گیگابایت رم مجهز کند.

image

طراحی میان‌رده‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A، مانند پرچمداران 2017 این سازنده است؛ البته باید از نمایشگر لبه منحنی آن‌ها فاکتور بگیرید! در پشت گوشی، از یک سنسور برای دوربین اصلی استفاده شده است و به همین جهت، مدل 2018 گوشی‌های جدید سامسونگ فاقد دوربین دوگانه خواهند بود؛ قابلیتی که در بسیاری از میان‌رده‌ها، وجود دارد. با وجود عدم تجهیز نسخه جدید‌ Galaxy A7 به دوربین اصلی دوگانه، گمان می‎رفت شرکت سازنده از دوربین سلفی دوگانه برای این مدل استفاده کند؛ هرچند، رندر فاش شده تنها یک سنسور را برای دوربین سلفی نشان می‌دهد.

image

علاوه‌بر صفحه‌‏نمایش اینفینیتی دیسپلی که در پرچمداران گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 دیده بودیم، به‌نظر می‌رسد میان‎رده جدید سامسونگ مانند پرچمداران امسال این سازنده از دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی استفاده خواهد کرد؛ این دکمه برای فراخوانی بیکسبی کاربرد دارد.

هنوز زمان مشخصی برای عرضه سری 2018 گوشی‌های Galaxy A اعلام نشده است اما برخی از اعضای این خانواده در وب‌سایت رسمی سامسونگ فاش شده‌اند. Galaxy A7 تنها مدل جدیدی نیست که سامسونگ در نسخه‌ی جدید خانواده Galaxy A به ارتقای مشخصات سخت‌افزاری و طراحی آن خواهد پرداخت؛ انتظار داریم سه گوشی دیگر یعنی Galaxy A3، Galaxy A5 و Galaxy A8 نیز با سخت‌افزار جدید و طراحی متفاوت نسبت به مدل‌های پیشین عرضه شوند. Galaxy A5 مانند Galaxy A7 سوژه شایعات زیادی بوده است و امروز نیز، تصویری از پنل جلوی مدل 2018 گوشی Galaxy A8 به‌دست آمد که تأیید می‌کند این گوشی مانند دیگر اعضای این خانواده، فاقد حاشیه است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۹/۶
کاشکی A3 هم مث برادرانش صفحه نمایش بدون حاشیه داشت.اگه بدون حاشیه باشه یکی از بهترین میان رده های بازار خواهد شد