خانهاخبار
Honor؛ برندی که زود به اوج رسید

Honor؛ برندی که زود به اوج رسید

برند honor یکی از ساب‌برندهای شرکت موفق هوآوی است که مقر آن در شهر شنزن کشور چین قرار دارد. این برند در سال 2013، با هدف رقابت با گوشی‌های مقرون به‌ ‌صرفه در بازار چین و دیگر کشورهای جهان ، شروع به کار کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.
۱۳۹۶/۸/۸
image

اگرچه آنر به عنوان برندی وابسته به هوآوی در بازار فعالیت می‌کند، شخصیت و هدف آن متفاوت از شرکت مادرش است. محصولات honor تنها در گوشی‌های هوشمند خلاصه نمی‌شوند؛ تبلت، هدفون و گجت‌های پوشیدنی از دیگر محصولاتی است، که با برند آنر، می‌توانید در بازار پیدا کنید.

طرح تجاری خاص آنر برگ برنده این برند در مقابل سایرین است. محصولات آنر معمولا به صورت اینترنتی به فروش می‌روند و تنها در برخی از کشورها در فروشگاه‌‌ها عرضه می‌شوند؛ به همین جهت هزینه‌‌های کلی شرکت کاهش یافته و سبب می‏شود تا آنر بتواند گوشی‌های هوشمندی بسازد که قیمت بهتری نسبت به رقبا دارند.

فروش جهانی برند آنر در سال 2014 با گوشی Honor 3C آغاز شد و در همان سال اولین پرچمدار خودش را با نام Honor 6 وارد بازار جهانی کرد. Honor 6C و Honor Holly دو محصول دیگری بودند که در آن سال معرفی شدند.

در سال 2015 آنر گوشی‌های بیشتری را وارد بازار کرد که Honor 7 گل سر سبدشان بود. آنر توانست در نیمه اول سال 2015 بیش از 20 میلیون گوشی هوشمند در جهان بفروشد و در بازار 74 کشور اروپایی و آسیایی حضور داشته باشد. دو برابر شدن فروش و کسب سود 5 میلیارد دلاری، انگیزه‌ای شد تا حضور در بازار بزرگ آمریکا جزو اهداف honor قرار بگیرد.

image

اولین حضور آنر در کشور آمریکا با گوشی Honor 5X در نمایشگاه CES 2016 رقم خود. به لطف معرفی دو گوشی Honor 8 و Honor Note 8 و بازار پر رونق کشور آمریکا، چینی‌ها توانستند به رکورد فروش 60 میلیون گوشی هوشمند در سال 2016 دست پیدا کنند.

در ابتدای سال 2017 آنر گوشی Honor 6X را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد؛ گوشی که توانست، از سوی چند سایت تخصصی معتبر، عنوان بهترین محصول نمایشگاه را از آن خود کند.

جدیدترین پرچمدار این برند Honor 9 نام دارد. این گوشی هوشمند زیبا مجهز به دوربین دوگانه‌است و از سخت‌افزاری بسیار خوبی استفاده می‌کند. این گوشی آنقدر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است که در عرض 1 ماه توانست به رکورد فروش 1 میلیونی برسد.

image

کاربران جوان گوشی‌های هوشمند برای honor بسیار اهمیت دارند از همین روی سعی می‌شود با کمک کردن از طراحان و چهر‌های شاخص محصولاتی تولید شود که جوان‌پسند باشند و زیبایی منحصر به فردی داشته باشند.

با اینکه تنها 4 سال از عمر این برند موفق می‌گذرد، تجربه شرکت بزرگی همچون هوآوی تاثیر زیادی بر افزایش محبوبیت honor در جهان داشته است؛ برندی که امروزه نه فقط در آسیا بلکه در اروپا و آمریکا نیز مشتریان و طرفداران فراوانی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۶/۸/۱۷
من honor 8 lite دارم و در مقابل هزینه ای که کردم کاملاً راضی هستم.

Ahmad

۱۳۹۶/۸/۱۶
یکی از بهترین برند هایی که دیدم بود از اول طرفدار آنر بودم و خواهم بود ?

ابراهیم

۱۳۹۶/۸/۸
یه honor 4x دارم با وجود قدیمی بودن (اندروید ۴.۴) و حافظه داخلی کمی که داره به صد تا میانرده دیگه می ارزه چون کیفیت ساخت داره یعنی هماهنگی سخت افزار با نرم افزارش واقعا بالاست...
داداشم y6 ii خریده با وجود یکی بودن چیپ ها و میزان برابر رو گوشی من خیلی سریع تر اپ های پیش فرض رو باز میکنه

yasin

۱۳۹۶/۸/۸
منتظریم 7x بیاد

کیانوش

۱۳۹۶/۸/۸
لامصب چهار سال پیش من هانر3سی رو خریدم دوسال حدودا داشتمش بعد دادم بابام پی9لایت گرفتم ولی بعد شیش ماه بی دلیل بردش سوخت و دباره هانره رو از بابام گرفتم الان دارم باهاش تایپ میکنم واقعا هانر3سی خیلی سخت جونه مثه گوشی های نوکیاس!