خانهاخبار
استیو وزنیاک: آیفون 10 را نمی‌خرم

استیو وزنیاک: آیفون 10 را نمی‌خرم

استیو وزنیاک که از بنیان‌گذاران اپل است و همواره انتقاداتی هم به نحوه عملکرد این شرکت در سال‌های اخیر داشته، عنوان کرده فعلا قصد خرید آیفون 10 را ندارد. او همچنین معتقد است آیفون 8 شبیه آیفون 6 است.
۱۳۹۶/۸/۶

تنها چند روز به عرضه رسمی آیفون 10 باقی مانده و افراد زیادی از هم اکنون برای خرید این گوشی جذاب برنامه‌ریزی کرده‌اند. اما  استیو وزنیاک، یکی از بنیان‌گذاران شرکت اپل، جزو این افراد نیست. یا حداقل قصد ندارد همان روز اول آیفون 10 را تهیه کنید. او می‌گوید که امسال اولین سالی است که اولین روز عرضه رسمی آیفون جدید، آیفون قدیمی خود را ارتقا نمی‌دهد.

image

وزنیاک این موضوع را با شبکه CNBC مطرح کرده، اما علتش را توضیح نداده است:

ترجیح می‌دم منتظر بمونم و ببینم این گوشی چطور عمل می‌کنه. به دلایلی آیفون 10 اولین آیفونی هست که، همون روز اول، گوشیم را بهش ارتقا نمی‌دم. البته زنم این گوشی رو می‌گیره و پس به اندازه کافی نزدیک این گوشی هستم تا ببینم چطور کار می‌کنه.

وزنیاک در حال حاضر از یک دستگاه آیفون 8 استفاده می‌کند، هرچند به نظر می‌رسد این گوشی نیز چندان او را تحت تاثیر قرار نداده است:

من از آیفون 8 خودم راضی‌ام، که برای من شبیه آیفون 7 ئه. که آیفون 7 هم برام شبیه آیفون 6 بود.

وزنیاک همچنین در مورد نحوه عملکرد فیس آی‌دی و اینکه آیا می‌تواند آنطور که باید و شاید عمل کند، اظهار نگرانی کرده است. وزنیاک همچنین در این مصاحبه اضافه کرده که این روزها گوشی‌های هوشمند دیگر چندان او را سر ذوق نمی‌آورند و او بیشتر به چیزهای دیگری مانند خودروهای الکتریکی علاقه‌مند شده است.

گرچه وزنیاک قصد خرید آیفون 10 را ندارد، اما تحلیل‌های بازار نشان می‌دهد که استقبال فوق‌العاده‌ای در انتظار آیفون 10 است و اپل تا پایان سال نخواهد توانست میزان عرضه و تقاضا را متعادل کند. علاوه بر این به نظر می‌رسد دشواری‌های تولید آیفون 10 بیش از آنچه پیش‌بینی می‌شده بوده و گزارش جدیدی که منتشر شده خبر می‌دهد اپل تا پایان سال 2017 تنها 20 میلیون دستگاه آیفون 10 تولید می‌کند؛ یعنی نصف تعداد برنامه‌ریزی شده.

نظر شما در مورد آیفون 10 چیست؟ آیا برای خرید آن برنامه دارید یا با استیو وزنیاک همراه می‌شوید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۸/۱۳
دوست عزیز متاسفانه حرفت کاملا اشتباهه و طوطی وار یه حرف بی اساس رو داری تکرار میکنی. مطمئن باش اپل و سامسونگ در وهله اول پول کیفیت ساخت بالا و نو آوریشونو میگیرن ? همون مارک که داری میگی رو از اعتبارشون و رضایت بالای مشتریاشون بدست آوردن که شدن اپل و سامسونگ. الکی نیست که ?

Ali

۱۳۹۶/۸/۱۳
دوره طراحی های خلاقانه که سال هاست به سر اومده!! کمتر کمپانی ای حاظره تو زمینه طراحی ریسک بزرگی بکنه امروزه هم که همه گوشیا شبیه همه.واقعا کی قراره نسل شماها که میگین هرچی رم یا پیکسل یا اینچ یا ... بالاتر بشه در نتیجه اون دیوایس ایده آل تره منقرض بشه؟!! سیستم ios با سخت افزار هر آی دیوایس کاملا هماهنگ و یکپارچست !! نه کم نه زیاد! تو هیچ موردی هم کم نمیاره . در مورد صفحه فول اچ دی هم مطمئن باش انقدر راضی کننده هست که حسرت صفحه کواد اچ دی یا بالاترو نخوری :)
سام حتی تاچ ویزش هم کپی برداری شده از آی او اسه!دیگه خودم یوزر گلکسیم و دارم به عینه میبینم. ا . در مورد شارژر وایرلس هم متاسفانه اشتباه کردی. خود سامسونگ از لومیا نوکیا(مدلش یادم نیست اما ساخت سال 2012-13 بود) کپی برداری کرده :))
من که خودم متاسفانه بخاطر کمبود بودجه یوزر سامسونگم، نمیگم گوشی هاش بده اما ios وآیفون برام یه دنیای دیگه جدا از هر اسمارت فون دیگه ای بود . و واقعا خوشبحال یوزرهای آیفون های جدید? شما و امثال شما هم سعی کنید تا زمانی که با دیوایسی کار نکردید بی جا مقایسه و قضاوتش نکنید ?

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۸/۹
همین سامسونگ که میگی مارکش همه جا هست حتا تو همین سایت که تبلیغش میکنن

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۸/۹
عجب جمله ای این خودش به این پولداری اپل ۱۰ نمیخره ما دیگه چی

Amin

۱۳۹۶/۸/۸
"من از آیفون 8 خودم راضی‌ام، که برای من شبیه آیفون 7 ئه. که آیفون 7 هم برام شبیه آیفون 6 بود."
این جملش خیلی سنگین بود ۱۰ دیقه سکوت .???