خانهاخبار
سامسونگ مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A را با قیمتی بسیار بالا عرضه می‌کند

سامسونگ مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A را با قیمتی بسیار بالا عرضه می‌کند

براساس یک گزاش جدید، ممکن است مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A سامسونگ با قیمتی بالا نسبت به نسل قبل در بازار عرضه شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۷/۱۹

شرکت سامسونگ درنظر دارد تا مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A را با مشخصات سخت‌‏افزاری بهتر از جمله نمایشگر Infinity Display و دوربین دوگانه ارائه دهد. اگرچه، به‌نظر می‎رسد که بهبود مشخصات‌فنی و قابلیت میان‌رده‌های جدید سامسونگ روی قیمت آن‌ها بی‌تأثیر نخواهد بود و باعث می‌شود تا قیمت این سری به‌طور قابل‎توجهی نسبت به نسل قبل افزایش پیدا کند. در گزارشی جدید به نقل از یک منبع روسی، این موضوع تأیید شده است؛ البته به طور دقیق مشخص نیست که مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A با چه قیمتی عرضه می‌شوند.

آن‌طور که شایعات منتشر شده نشان می‌دهد، شرکت سامسونگ درنظر دارد تا کیفیت بالای سری گلکسی A را در مدل 2018 این خانواده، حفظ کند؛ همچنین تمامی مدل‌های جدید از سری گلکسی A در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. نمایشگر Inifnity Display که یکی از مشخصات دوست‌داشتنی پرچمداران امسال سامسونگ از جمله گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 است، در سری 2018 گوشی‌های گلکسی A سامسونگ مورد استفاده قرار می‎گیرد. هرچند، گفته می‎شود که نمایشگر گوشی ‎های جدید از سری گلکسی A فاقد لبه‌ی منحنی خواهند بود.

image

شایعات منتشر شده حاکی از این موضوع است که شرکت سامسونگ، حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر را از طراحی مدل 2018 گوشی‌های میان‏رده جدید خود کنار خواهد گذاشت و با توجه به اینکه این سازنده ناچار است تا دکمه Home را از لبه‌ی پایین نمایشگر حذف کند، گفته می‌شود حسگر اثرانگشت به پشت گوشی انتقال خواهد یافت. همچنین به جای دکمه‌های لمسی در زیر نمایشگر، سامسونگ از دکمه‌های نرم‌افزاری استفاده می‌کند.

وب‌سایت SamMobile مدعی است که دوربین دوگانه احتمالاً در مدل 2018 گوشی ارزان‌قیمت‌تر گلکس A3 به کار گرفته نخواهد شد زیرا سامسونگ تمایلی به افزایش چشمگیر قیمت این مدل ندارد. با این‌حال، مدل جدید دو گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 احتمالاً به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد. لازم به‌ذکر است که شرکت سامسونگ برای اولین بار از دوربین دوتایی در فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 استفاده کرد و مدتی بعد، گوشی میان‌رده Galaxy J7 + مجهز به دوربین دوگانه معرفی شد.

ارتقای مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A نسبت به نسل قبل، تنها شامل طراحی آن‏ها نخواهد بود. گفته می‎شود از نظر مشخصات سخت‌افزاری از جمله پردازنده و حافظه رم نیز این سری با تغییرات چشمگیر مواجه خواهد بود. همچنین انتظار داریم که شرکت سامسونگ برای مدل جدید گوشی‌های میان‎رده خود از یک باتری با ظرفیت بزرگ‎تر استفاده کند.

با اینکه سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 به بازار عرضه شده است و برخی از سازندگان محصولات جدید خود را با این نسخه از سیستم‌عامل اندروید در بازار به فروش می‌رسانند، گفته می‌شود که مدل 2018 گوشی‌های گلکسی A از سیستم‌عامل قدیمی‌تر اندروید نوقا 7.0 استفاده می‌کند که یک سال از زمان عرضه آن گذشته شده است.

شرکت سامسونگ به طور معمول، مدل جدید گوشی‌های گلکسی A را در اوایل سال جدید میلادی عرضه می‎کند. به همین جهت، چندین ماه به معرفی گوشی‌های جدید از سری گلکسی A زمان باقی مانده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

...

۱۳۹۷/۲/۲۹
آقا یه سوال این a5 2018کی میاد پس؟؟
۲۰۱۸نصف شد کهه،این گوشی چند ماه پیش باید میومد

A

۱۳۹۶/۱۱/۴
باسلام
میخواستم از اون کسایی ک اطلاعات خوب زیبا و از سری a.sاستفاده کردند بنظرتون اینو بخرم یاs8 2018ویا s9+

بانو جان

۱۳۹۶/۸/۲۶
این چیه چرا گوشي هاي سامسونگ روز به روز زشت تر میشه؟

Aliasghar

۱۳۹۶/۷/۳۰
خدا کنه قیمتش پایین تر از دوملیون باشه تا بتونم بخرم

محمد

۱۳۹۶/۷/۱۹
مسخره بازیه میان رده با مشخصات یه پرچمدار کاش این تحولات رو توی پرچمداراها هم بده تا اونا هم نسل به نسل تغییرات اساسی داشته باشه.