خانهاخبار
خبری خوش برای دارندگان میان‌رده‌های Honor

خبری خوش برای دارندگان میان‌رده‌های Honor

هوآوی که امروز برای کمپانی‌های بزرگ تولید گوشی هوشمند رقیبی سرسخت به شمار می‌آید، به زودی اندروید اوریو را به تن میان‌رده‌هایش می‌پوشاند تا این‌گونه نظر کاربران بسیاری را به محصولاتش جلب نماید.
۱۳۹۶/۶/۱۴

هواداران هوآوی می‌دانند که «آنر 8 پرو» از رده‌بالاهای چینی است که به تازگی معرفی شده پس آپدیت به جدیدترین نسخه اندروید امری طبیعی برای این گوشی محسوب می‎شود، اما آنچه دور از انتظار است، به روز رسانی میان‌رده‌های کمپانی هوآوی به اندروید اوریواست که هنگام عرضه، سهمشان از دنیای اندروید، نسخه مارشمالو بوده و این گام بلند آپدیت کمی عجیب به نظر می‌رسد.

اما به هرحال باید به دارندگان «آنر 6X» این مژده را داد که تا پایان امسال اندروید اوریو جانی تازه به گوشی هوشمندشان می‌بخشد. دیگر میان‌رده‌های هوآوی نیز تا اوایل سال آینده اندروید اوریو را تجربه خواهند کرد.

بر اساس شواهد، مقامات رسمی شرکت آنر (زیر مجموعه کمپانی هوآوی)، برای اولین بار در نشستی در دهلی نو به آپدیت دو مدل «آنر 8 پرو» و «آنر 6X» در ماه‌های آینده اشاره کرده‎اند.

در هر صورت انتظار می‎رود هوآوی طبق برنامه‎ای مشخص، به آپدیت گوشی‌های هوشمند میان‌رده و رده بالای خود به ویژه «آنر 8 و آنر 9» بپردازد. البته باید در نظر داشت که زمان به روز رسانی گوشی‎ها با موقعیت جغرافیایی کاربران رابطه مستقیم دارد و قطعا اولین کسانی که این آپدیت را دریافت می‌کنند کاربران چینی خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۸/۱
با سلام وعرض احترام به نماینده سایت .
می خواستم بدونم کی honor 8pro وارد ایران می شود .ممنون می شم

Mohammad808

۱۳۹۶/۶/۱۵
بسیار خوشحال کننده برای دارندگان گوشی 6x که با اندروید 6 به بازار ایران روانه شد و حالا این خبر واقعا مسرط بخش است ای کاش از این مدل گوشی با رام چهارم به ایران وارد میشد چون واقعا عالیه..⁦✌️⁩⁦✌️⁩⁦✌️⁩

داریوش

۱۳۹۶/۶/۱۵
ببخشید گوشی جدید هانر6xکه با بیلد نامبر 140وارد بازار شده اندورید هفت براش نیومده ببخشید میخوام راهنمایی ام کنید

امیر

۱۳۹۶/۶/۱۴
همین دوباری که داره به میان رده ها میده خوبه سامسونگ هنوز به جی 7 پرایم 2016 اندروید 7 نداده

خشایار

۱۳۹۶/۶/۱۴
واقعا خبری بود بسی عالی!!!
خیلی خوشحال شدم... حدود ۲ هفته هست هانر ۸ خریدم رنگ مشکیش... واقعا عالیه هم زیبا هم قوی... حالا هم که اندروید ۸ قراره بیاد براش.جالبش اینه که از تو کارتن با اندروید ۷ درآوردم.