خانهاخبار
ایسر از گوشی Liquid Z6 Max پرده برداشت

ایسر از گوشی Liquid Z6 Max پرده برداشت

ایسر طی مراسمی در تایوان، گوشی جدید خود را با نام Liquid Z6 Max معرفی کرد. باتری این گوشی 4670 میلی‌آمپر ساعتی و صفحه‌نمایش آن 5.5 اینچی است.
۱۳۹۶/۶/۱۰

کمپانی تایوانی مراسمی را به مناسبت برگزاری مسابقات دانشگاهی تایوان جشن گرفته است. در این مراسم، مدیر کل ایسر تایوان، 380 گوشی Liquid Z6 Max را به شرکت‌کنندگان اهدا کرد.

image

Z6 Max، در اصل گوشی Z6 با باتری بزرگتر است که برترین ویژگی این گوشی باتری 4670 میلی‌آمپر ساعتی آن به‌شمار می‌رود. قلب تپنده این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای نامشخص (احتمالا مدلی از MediaTek) است و 4 گیگابایت رم، پردازنده را در انجام امور سنگین یاری می‌کند و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وجود دارد. صفحه‌نمایش زد 6 مکس 5.5 اینچی و با رزولوشن 1080p است و مشخصات دوربین پشت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ ممکن است یک دوربین 13 مگاپیکسلی یا 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پشت دستگاه جای گرفته باشد. زیر نمایشگر، کلیدهای لمسی و سنسور اثرانگشت ادقام شده با دکمه هوم فیزیکی را مشاهده می‌کنید.

image

خرسی که در پشت دستگاه قرار دارد، نماد مسابقات دانشگاهی است. ایسر قیمت این گوشی را 330 دلار اعلام کرده که کاملا غیرمنطقی به نظر می‌رسد و برای چنین گوشی بسیار بالا است. این قیمت ما را به این باور می‌رساند که بدنه گوشی و یا تکه‌ای از بدنه از جنس طلای اصل باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۱۰
بسیار خوب ، تا اینجا که مشخصات خوبی داره به ویژه ظرفیت بالای باطریش ... با این حال که هنوز خیلی از مشخصاتش نامشخص هست مانند نوع صفحه نمایش و پردازنده 8 هسته ایش ...
????