خانهاخبار
ایوان بلس جزئیات جدیدی از +LG V30 منتشر کرد

ایوان بلس جزئیات جدیدی از +LG V30 منتشر کرد

گوشی‌های سری G ال‌جی فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده‌اند. یکی ماژولار، دیگری چرمی و هرکدام تغییرات محسوسی برای جلب نظر کاربران داشته‌اند. ظاهرا کره‌ای‌ها از تجربیات خود درس گرفته‌اند و سری باثباتی به نام V را روانه بازار کرده‌اند. اخیرا اخبار جدیدی درباره V30 و V30+ پرچمدار جدید سری V منتشر شده که در ادامه مطالعه می‌کنید.
۱۳۹۶/۶/۱

در حالی که سری G ال‌جی فروش چندانی نداشت و پروژه ماژولار جی5 نیز با شکست مواجه شد، سری V به کمک کمپانی آمد و V10 را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار بدل کرد. این سری در ابتدا با بدنه سیلیکونی V10 و سپس با استحکام V20 جای پای خود را در بازار محکم کرد و حالا نوبتی هم که باشد نوبت V30 است. ال‌جی پیش از این رسما اعلام کرده بود که نام پرچمدار بعدی V30 است اما حالا شایعاتی درباره گوشی جدیدی به نام V30+ منتشر شده است. در ادامه جزئیات بیشتری از این گوشی و شایعات پیرامونش را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم ال‌جی در حال حاضر تایید کرده که نام گوشی بعدی سری وی، قطعا V30 است؛ با این حال ظاهرا کره‌ای‌ها افکار دیگری نیز در سر می‌پرورانند و قرار است نسخه قوی‌تری از این گوشی را نیز با نام V30+ روانه بازار کنند. چندی پیش اخباری منتشر شد که ادعا می‌کردند نام گوشی جدید ال‌جی، V30 Plus است؛ حالا به لطف پادشاه افشاگری، اوان بلس (evleaks)، مطلع شدیم که اگرچه نام گوشی همچنان وی‌30 پلاس است اما به شکل V30+ نوشته می‌شود.

همان‌طور که حدس زده‌اید مانند تمام پلاس‌های بازار، وی30 پلاس نیز در اکثر مشخصاتش عینا مشابه وی30 است اما تفاوت‌های کوچکی به چشم می‌خورد. به عنوان مثال حافظه داخلی پلاس 128 گیگابایت است در حالی که وی30 حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. این نکته هم حائز اهمیت است که نسخه پلاس از تکنولوژی صدای Hi-Fi نیز بهره‌مند می‌شود. اگر خاطرتان باشد پرچمدار 2017 ال‌جی نیز با نام G6، حافظه داخلی 32 گیگابایتی (در امریکا) داشت و فاقد تکنولوژی Hi-Fi عرضه شد حال آن‌که کمی بعد نسخه G6+ نیز با حافظه داخلی 128 گیگابایت و سیستم Hi-Fi پا به فروشگاه‌ها گذاشت.

image

شایعات حاکی از آن است که وی30 پلاس در ابتدا فقط در کره جنوبی، خانه ال‌جی، عرضه می‌شود اما پس از مدتی با عناوین مختلف از جمله قرارداد با اپراتورها روانه دیگر کشورها می‌شود.

آپدیت: ایوان بلس ادعا می‌کند ممکن است سیستم صوتی Hi-Fi که پیش‌تر به آن اشاره شد، در نسخه جهانی وی30 نیز قرار گیرد؛ با توجه به این نکته در حقیقت تنها تفاوت دو گوشی ممکن است به حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی آن‌ها محدود شود.

نظر شما درباره گوشی‌های ال‌جی چیست؟ آیا تاکنون از سری G یا V استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما با روندی که ال‌جی طی می‌کند در آینده بازار متراکم گوشی‌ها جایی دارد؟ اگر تجربه کار با سری V ال‌جی دارید می‌توانید آن را با کاربران جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

علی

۱۳۹۶/۶/۱
اخه یه جهان سومی یا چهارمی نباید در مورد دنیای تکنولوژی اینطوری نظر بده خودشو مسخره عام و خاص کنه یکم با خودت فک کن ببین کجای دنیا گرفتی که اینطوری نظر میدی? بار اولتم نیست مدام زیر موضوعات مربوط به برندهای غیر سامسونگی اظهار نظر مسخره میکنی...بیاییم فرهنگ استفاده از سایت های خبری رو داشته باشیم

Alinaghi

۱۳۹۶/۶/۱
بهترین گوشی بازار..گوشیهای ال جی بود وهست

سعید

۱۳۹۶/۶/۱
هنگ جی v30 هم یک پروژه شکست خورده اس مثل g5ماژولار مسخره که باعث شد این نوع طراحی رو به کل کنار بذارن از بس ضرر کردن.یاg6 که دوربینش ازg5 هم بدتر بود پردازنده اش قدیمی بود باتریش از همه ضعیف تر بود و بازم ضرر کردن.کافیه مقایسه کنین سهم سامسونگ در آمریکا ۳۶درصده و ال جی1.3 درصد خخخخ

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۱
بچه دالبی ساند کجا های فایه های فای 32 بین و64 بیته برو کامل دربارش تحقیق کن بعد حرف بزن

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۱
جی 5 کجا شکست خورد بچه 12 ساله با توهم آقای حق خواه آخه بی سواد جی 5 پروژه ای موفق بود که بیش از 14 میلیون فروخت و برندهایی مثل اندی رابین و موتورولا هم گوشیشونو ماژولار زدن و در ادامه همه ی شرکت ها از جمله سامهنگ و اپلم گوشیشونو ماژولار میزننحتی خود الجی تو مراسم معرفی جی 6 اعلام کرد که اینقدر فروخت که این اواخر با مشکل کمبود قطعات روبه رو شد آخه تو چه میدونی ماژولار چیه بچه جان هر کی از راه رسید برای ما شد مهندس!