خانهاخبار
تماشا کنید: تست مقاومت و استحکام وان‌پلاس 5

تماشا کنید: تست مقاومت و استحکام وان‌پلاس 5

گوشی‌های وان‌پلاس به قاتل پرچمداران شهرت دارند. جدیدترین گوشی این شرکت OnePlus 5 است که در ادامه مطلب می‌توانید مقاومت و استحکام آن با سایر پرچمداران مقایسه کنید.
۱۳۹۶/۳/۳۱

وان‌پلاس شب گذشته از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی است. وان‌پلاس 5 همچون مدل قبلی بدنه تمام فلزی دارد و مجهز به بهترین سخت‌افزاری روز دنیاست.

این گوشی 5.5 اینچی از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند و در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی با حافظه رم 6 یا 8 به بازار می‌آید.

اصلی‌ترین تغییر وان‌پلاس 5 نسبت به وان‌پلاس 3 داشتن دو لنز دوربین در پشت دستگاه است که ظاهر آن را به آیفون 7 بسیار نزدیک کرده است.

گوشی‌های وان‌پلاس در عین حال که قیمت مناسبی دارد، از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردارند. در این ویدئو کانال JerryRigEverything تست‌های بی‌رحمانه خود را روی وان‌پلاس 5 انجام داده است تا مقاوم این دستگاه را بسنجد. این ویدئو را تماشا کنید و نظرتان را با ما در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Mohamadshz

۱۳۹۶/۴/۸
فعلاكه اولين گوشي هست كه تونست توي تست سرعت ايفون هفت پلاس روشكست بده و عملاسريعترين گوشي جهانه،توي اين تست هم توي ٢ موردخارق العاده بود يكي فندك كه يه ذره هم صفحه سياه نشد بعدي دكمه هوم كه من هنوزگوشي نديده بودم خش نيوفته،چينيهادارن دنياروميگيرين و وقتي بخوان جنس خوب بدن بي رقيب هستن ومابجاي اينكه بريم ازشون يادبگيريم چطوراينهمه موفق هستن همش توي فكركلاس و اين چيزاهستيم!

Mahrad

۱۳۹۶/۴/۴
اخ که من چقد از این گوشی های چینی بدم میاد،ینی آیفون رو قالب گرفتن گوشی ساختن?
خب عزیز من میخای گوشی بسازی یه ذره خلاقیت به خرج بده.چرا فک میکنی اگه شبیه آیفون بزنی موفق خیلی قشنگ و شاخه؟ بعد یه عده هم میرن اینارو میخرن به‌به و چه‌چه هم میکنن...

محمد

۱۳۹۶/۴/۳
مگه اچ تی سی ۱۱ پلاستیکیه که خبر نداشتیم

علی

۱۳۹۶/۳/۳۱
یه زمانی چینی ها رو متهم به تولید اجناس بی کیفیت میکردن اما در حال حاضر تایوان در تولید اجناس بی کیفیت و با متریال بازیافتی حرف اول رو میزنه:
نصف شدن هنگ‌تی‌سی u11:
http://www.aparat.com/v/0akCj#
مقاومت بالای وان پلاس 5:
http://www.aparat.com/v/aXcKZ
مقاومت بالای شیائومی mi 6:
http://www.aparat.com/v/MUayq/تست_مقاومت_X

اااا

۱۳۹۶/۳/۳۱
اون موقع که اچ تی سی پرچمداراش فلزی بودن تو کجا بود الان که یک بار از پلاستیک استفاده کرد اینجوری در موردش نظر میدی.برو تست مقاوت اچ تی سی ام10 رو نگاه و مقایسه اونو با اس7 ببین .اگر بخوایم اینجوری حساب کنیم مقاومت اس8 در برابر ام10 ناچیزه.